Hop til indhold

Gemmer sig under sengen ???


Gæst BabyBlue
 Share

Recommended Posts

Gæst BabyBlue

Hej

 

Min kæreste og jeg er lidt uenig om hvorfor vores Siberian husky har en ide med at lægge sig inder de senge man kan komme under.

 

Vi havde fået at vide at han gjorde det når han var bange men det kan vi se ikke passer. Personligt synes jeg ikke der er noget unormalt i det. Han har nok været vant til det et af de steder han var før os. Min kæreste der imod undrer sig over adfærden så ...

 

Andre der har hunde der elsker at krybe under sengen ?

 

MVH

 

Nat

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde kan naturligvis finde på at søge "læ" hvis de bliver bange. Men hvad der er fælles er at hunde (der er dog altid undtagelser) elsker at putte sig i en hule. Så jeg gætter på at det er derfor han gør det. Har ikke selv noget der er højt nok til at Zeus kan ligge sig ind under det uden at sidde fast - men han putter da stadig enkelte steder hvor det så er lidt hule agtig,

Link til indlæg
Del på andre sites

"Its a husky thing"... Der er altid køligt de mørke indelukket steder, og alle de huskies jeg har mødt elsker at sove under sengen... Dexter kravler altid ind under sengen, på trods af at han er så stor nu at han skal maaaase sig derind... Nogen gange må vi løfte sengen, for at han kan komme ud igen :lol:

 

Så længe han ikke gør det fordi i kan se han vil "gemme sig", så ville jeg lade ham gøre det... De har jo også ret til lidt "privat liv" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kortede vores sengeben helt ned da cookie fik gigt, og nu har vi fået ny seng. Sådan nogle enkelt senge, og da der kun var korte ben til den ene seng måtte vi have høje på den anden (midlertidigt). Det første cookie gjorde var at kravle ind under den høje seng. Hun ligger der ofte, jeg tror bare det er hyggeligt.. desværre gør hun det så også når hun lurer at det er tid til øredråber eller potecure... Hun lå under sofaen da hun stadig var en lille fis der kunne være der :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...