Hop til indhold

Mit forslag til en ny hundelov


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Kære politikere inde på borgen(Undtagen Bertel Haarder, du er ik ret kær)

 

Jeg har bare haft den hyggeligste tur ned i byen...:engel:...

 

Vi kunne næsten ikke sparke os frem for mennesker der ville hilse...og alle var rigtigt flinke til at sætte sig på hug så vi rigtigt kunne snakke...jeg snusede til et menneskebarn og moderen sagde "Kein angst" og smilede...jeg er ikke sikker på hvad det betyder, så jeg satte mig bare pænt....

 

Vi besøgte min onkel i den butik hvor han arbejder...og de havde slet ingen VAND! Hvad sker der lige for det? Men jeg fik et reb med en bold på, som jeg stolt viste frem til alle de rare mennesker der kiggede på mig med store øjne og sagde "neeeej hvor er hun fiiiiin"....

 

Heldigvis havde føtex så meget vand, at de gerne solgte det, og lige ved døren...jeg må jo ikke komme ind til alle de lækre madvarer....så satte vi os på en bænk, og jeg viste hvor fint jeg kan drikke af flasken...jeg kan få min store fede tunge helt ind hvis min far ikke hælder hurtigt nok...:mrgreen:

 

Mens jeg sad der og drak, kom der en rar mand og sagde "ja man kan ligeså godt lære dem det fra starten"...store tosse, flasken var grøn, men det var altså bare vand....:roll:...men han fik da lov at klappe alligevel....

 

Endnu en person kom til....en dame der havde samme farve hår som Pablo har på overlæben...tror måske hun var mindst 8år(hvad er det mon i menneskeår?)...hun havde sit barnebarn med, og sagde "eeeej...og så har jeg glemt mit kamera...ellers ville jeg SÅ gerne tage billeder af jer"....

 

Vi rundede lige tattoobutikken, hvor min far kiggede på billeder, mens en sur sur hund som den fra Netto øffede helt vildt, selvom jeg bare smilede...måske ville den ha et kys?

 

da vi kom tilbage til onkels butik igen, var der en dame der kaldte mig tyk....men hun er tilgivet, for hun havde tasken fuld af kyllingeguffer, og delte gerne...

 

til sidst gnaskede jeg lige mit legetøj i stykker, mens min far snakkede med en skolekammerat....

 

 

 

Men nu skal i høre mit forslag....jeg kræver:

 

-Frisk vand i alle butikker

-Mere holdbart legetøj til alle!

-Flere glade hunde i midtbyen

-Flere damer med kyllingeguffer i butikkerne

-Lånekamera til alle flinke ældre damer, så de kan tage billeder af mig mens jeg poserer med legetøj og flaske

 

 

Eskimokys fra Victoria

Link til indlæg
Del på andre sites

47 visninger...1 indlæg...i blev nok skuffede over der ikke var drama hva? :mrgreen:

Hvorfor i alverden skulle vi dog tro, at der var drama, fordi du skrev om forslag til en ny hundelov? Vi er ikke "efter" dig. :cool:

 

Men dit forslag mindede lidt meget om bedre julegaver og medvind på cykelstierne, så du får måske ikke så meget respons på forslaget. Men hyggeligt var det da alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvorfor i alverden skulle vi dog tro, at der var drama, fordi du skrev om forslag til en ny hundelov? Vi er ikke "efter" dig. :cool:

 

Men dit forslag mindede lidt meget om bedre julegaver og medvind på cykelstierne, så du får måske ikke så meget respons på forslaget. Men hyggeligt var det da alligevel.

 

 

hæhæ...ved da godt folk ikke er efter mig...:mrgreen:...

 

Men der er jo nogle emner der er mere hot end andre...så det er skrevet med et glimt i øjet...:engel:

 

og så skrev jeg jo tråden på et tidspunkt af dagen hvor der ikke skete så meget herinde, så jeg lavede lige et "bump"...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner
Ja, jeg har også sagt, at han bør lave nogle flere af dem.. Hehe.. Men så grinte han bare :vedikke:

Han har humor i det han skriver, Når jeg er i dårlig humør eller bare keder mig så er det bare fedt at læse sådan noget

det gøre så man er i godt humør.

Men du har ret han skal lave flere af dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Klumpe har også noget han vil sige:

Jeg synes det er for dårligt at vi skal i bad efter vi har været en tur ved stranden, for der var jeg jo i bad og det var stranden. Min ejer så da heller ikke at jeg rullet mig i sandet bagefter, hun så heller ikke da vi kom hjem at jeg rullet mig ude i jord haven. Men hvordan ved hun så jeg har rullet mig

_DSC0906.jpgUpss tage på fersk gerning Klumpe!

 

så jeg synes vi hunde skal ikke i bad efter vi har rullet os, jeg synes ikke det går at vi går rundt og lugter af Shampo! det er for dårligt!!

Hilsen Klumpe ;D

_DSC0904.jpg

162.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Klumpe vil igen have ny regl :hmm:

Han bliver ved med de regler, nogen gange er han lidt for meget....

 

Ja det er sådan at min ejer købt dejligt stort ben til mig og jeg kan næsten ikke komme igemmen døråbning og ind til min ejer.... Træls for jeg vil nemlig gerne ind og hygge i sengen, med noget tv og det ben jeg har fået... Der er bare ikke noget bedre ind det, men det er sådan nå min ejer nu kommer ind så siger hun "klumpe ned!" og jeg tænker lidt hvorfor?... nå men jeg må jo helder gøre som hun siger, og gå ned fra sengen...

Selv om jeg synes det er bare så dårligt nu hvor jeg har fået et dejlig stor ben så må jeg ikke engang være i sengen med det...

 

Så en til ny regl til alle hunde, at Alle hunde må se tv og have storer og små ben med i Sengen! pasta!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...