Hop til indhold

Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...


soegaard
 Share

Recommended Posts

  • Svar 998
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja og det her er min....

Dreamcatcher's Shooting Stars

 

[ATTACH=CONFIG]95007[/ATTACH]v[ATTACH=CONFIG]95008[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95009[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95010[/ATTACH]

 

Kuldets største tæve og pt uden navn, da vi lidt havde regnet med en hanhund.... hvilket er skørt for hun er helt perfekt til os....

 

95017-hundepigen-2.jpg95016-hundepigen-1.jpg

 

Tillykke! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak... Jeg synes det har været dejligt, at få afklaring på hvad hvalp, der kom hjem til os.

 

Avler havde så luret det fra starten og åbenbart ikke været ret meget i tvivl... og når jeg ser på hendes personlighed, kan jeg godt se at vi nok er det bedste match i gruppen af hvalpe... hun er en tumling ligesom mig og hun opsøger nye ting med en fræk attitude :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå nu er der tænkt lidt over pigenavne.... og er kommet frem til en liste, hvor jeg regner med en af dem bliver navnet.... Men ville lige høe hvad for et i bedst kunne lide :-D så her kommer de i vilkårlig rækkefølge:

 

Java

Indigo

Karma

Lucky

Nari

Nala

Roxy

Tara

Vaga

Sia

Zola

Zima

Aida

Abby/ Abbie

Gabby/ Gabbie

 

Lad mig få lidt tilbagemeldinger :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siiiiig hun skal hedde Aida, please gider du ikke nok:klap:, det passe bare så godt!.

Men hvis ikke hun kommer til at hedde det må jeg så godt bruge det hvis vi får en tæve?

 

Ro på, tror vist det er blevet opfanget at du synes det er et godt navn... Du kan da frit vælge navn til din kommende hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...