AnneMangetal Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Er der nogen af jer der har den? Og er den varm? Jeg har fundet en butik sådan nogenlunde i nærheden hvor jeg kan tage hen og prøve den. Umiddelbart synes jeg jo den virker lækker nok. Jeg har til sommerbrug en Hurtta Motivation vest, og den er jeg virkelig glad for. Men her til vinter, vil jeg gerne have en jakke med lommer til godbidder og apport osv. Og til sidst - er der nogen der kender steder i udlandet (Tyskland, Sverige, England) hvor det måske kunne svare sig at købe den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Er der nogen af jer der har den? Og er den varm? Jeg har fundet en butik sådan nogenlunde i nærheden hvor jeg kan tage hen og prøve den. Umiddelbart synes jeg jo den virker lækker nok. Jeg har til sommerbrug en Hurtta Motivation vest, og den er jeg virkelig glad for. Men her til vinter, vil jeg gerne have en jakke med lommer til godbidder og apport osv. Og til sidst - er der nogen der kender steder i udlandet (Tyskland, Sverige, England) hvor det måske kunne svare sig at købe den? Den er helt sikkert billigere i Sverige - til gengæld er fragten dyr... Så hvis man har kontakter i Sverige, eller selv kan hente den i Sverige, kan det nok betale sig. Og så er den nye model forresten på tilbud lige nu, på Arraks egen hjemmeside. Jeg knuselsker min Arrak vinterjakke, som jeg har haft dag ud og dag ind i maaange år, men flere andre har haft problemer med sine, så du vil nok få forskellige svar. Varm er den i hvert fald, og lommerne er suveræne. Jeg mener at det er lynlåsene nogle har haft problemer med, min har holdt fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg har et helt Arraksæt - jeg husker ikke hvad modellen hedder men det er et vintersæt. Og jeg synes overhovedet ikke kvaliteten holder. Stropper ved manchetten ved håndledene til at lukke med kan ikke tåle at blive vasket efter vaskeanvisningen og reflekser falder stille og roligt af.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Napapijri er jo godt nok noget helt andet og ikke specielt lavet til hundegodbidder osv men både kvalitet og isoleringsevne er altså i top (imho) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg har den forrige model, som jeg købte til ½ pris, da den nye model kom. Jeg har glad for min, har ikke haft nogen problemer med den overhovedet. Den holder okay-varmt, dog havde jeg en fleece under, da Maggie og mig gik spor i -20 gr. her i vinters Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Den er helt sikkert billigere i Sverige - til gengæld er fragten dyr... Så hvis man har kontakter i Sverige, eller selv kan hente den i Sverige, kan det nok betale sig. Og så er den nye model forresten på tilbud lige nu, på Arraks egen hjemmeside. Jeg knuselsker min Arrak vinterjakke, som jeg har haft dag ud og dag ind i maaange år, men flere andre har haft problemer med sine, så du vil nok få forskellige svar. Varm er den i hvert fald, og lommerne er suveræne. Jeg mener at det er lynlåsene nogle har haft problemer med, min har holdt fint. Jeg købte min Arrak for to år siden og jeg elsker den. Jeg købte den på tilbud og sparede flere hundrede kroner. Men jeg fik vrøvl med netop lynlåsen efter kun små to uger. Arrak tilbød at sy en ny lynlås i kvit og frit, men jeg skulle selv betale for fragten, som viste sig at koste over 400 kr. (det er jo en tung jakke). Jeg er ikke ganske tryg ved den nye lynlås, som jeg skal være meget, meget forsigtig med at lukke, så selvom jeg som sagt elsker jakken og selvom den er superdejlig-varm, så bliver det nu alligevel min sidste Arrak-jakke. Ærgerligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Men kan I have en apportbuk i baglommen? Til str mellemstor/stor hund - så den i weekenden, og den virkede rigtig lækker - men blev enig med sælgeren om at den nok ikke var noget, da der netop ikke kunne være en apportbuk i. Men den har jo så stadig de praktiske lommer til brug ved gåture.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg sled min arrak jakke op. Var super glad for den og skal helt sikkert have en til igen engang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Men kan I have en apportbuk i baglommen? Til str mellemstor/stor hund - så den i weekenden, og den virkede rigtig lækker - men blev enig med sælgeren om at den nok ikke var noget, da der netop ikke kunne være en apportbuk i. Men den har jo så stadig de praktiske lommer til brug ved gåture.... Min har en lomme, der dækker hele min bagdel - med lynlås i begge ender (altså ikke i min). Der ligger apportbukken fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Men kan I have en apportbuk i baglommen? Til str mellemstor/stor hund - så den i weekenden, og den virkede rigtig lækker - men blev enig med sælgeren om at den nok ikke var noget, da der netop ikke kunne være en apportbuk i. Men den har jo så stadig de praktiske lommer til brug ved gåture.... Min har en lomme, der dækker hele min bagdel - med lynlås i begge ender (altså ikke i min). Der ligger apportbukken fint. Jeg har aldrig haft problemer med at baglommen er for lille - men jeg bruger så nok heller ikke fuldt så store ting, forestiller mig at de damer bruger de helt store apportbukke..? Men selve lommen burde være stor nok, spørgsmålet afhænger nok ret meget af hvordan jakken sidder på én. Altså, hmmm, hvis man er en smule bred over bagpartiet, så jakken strammer lige dér, bli'r lommen nok lidt mindre end hvis jakken sådan hænger lidt på én... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Men kan I have en apportbuk i baglommen? Til str mellemstor/stor hund - så den i weekenden, og den virkede rigtig lækker - men blev enig med sælgeren om at den nok ikke var noget, da der netop ikke kunne være en apportbuk i. Men den har jo så stadig de praktiske lommer til brug ved gåture.... Jeg havde ikke apportbuk i baglommen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Ville fjerne indlægget, men kan ikke slette det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg har aldrig haft problemer med at baglommen er for lille - men jeg bruger så nok heller ikke fuldt så store ting, forestiller mig at de damer bruger de helt store apportbukke..? Men selve lommen burde være stor nok, spørgsmålet afhænger nok ret meget af hvordan jakken sidder på én. Altså, hmmm, hvis man er en smule bred over bagpartiet, så jakken strammer lige dér, bli'r lommen nok lidt mindre end hvis jakken sådan hænger lidt på én... Altså Anna du forstår da at formulere dig. Ville også gerne have en Arrak-jakke. Måske jeg denne vinter skulle invistere i en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Altså Anna du forstår da at formulere dig . Ville også gerne have en arrak-jakke. Så må du jo se at få dig en svensk kontakt... :slem: Men tror nu du har nogle ok kontakter i forvejen, til at få en fornuftig pris... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg har aldrig haft problemer med at baglommen er for lille - men jeg bruger så nok heller ikke fuldt så store ting, forestiller mig at de damer bruger de helt store apportbukke..? Men selve lommen burde være stor nok, spørgsmålet afhænger nok ret meget af hvordan jakken sidder på én. Altså, hmmm, hvis man er en smule bred over bagpartiet, så jakken strammer lige dér, bli'r lommen nok lidt mindre end hvis jakken sådan hænger lidt på én... Min er - lige præcis af den årsag - egentlig et nummer for stor. Jeg bruger ikke apportbuk, men der kan sagtens være et par dummyer i den eller 1 liter mælk, hvis man lige skal forbi købmanden på vejen hjem fra gåturen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Min er - lige præcis af den årsag - egentlig et nummer for stor. Jeg bruger ikke apportbuk, men der kan sagtens være et par dummyer i den eller 1 liter mælk, hvis man lige skal forbi købmanden på vejen hjem fra gåturen. Min er også lidt stor i det, fordi det er smart med lidt ekstra luft i en vinterjakke, og det holder sq. Så jeg har også rigelig plads i min baglomme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg kan så hverken have apportbukke eller bolde i lommerne på min- jeg er nød til at bruge en vest. Men det er nu ikke jakkens fejl - bare størrelsen på mine ting der er i xl . Jeg har forøvrigt også haft svært ved at finde veste med ordentlige lommer der kan indeholde to kong tails i XL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Jeg kan så hverken have apportbukke eller bolde i lommerne på min- jeg er nød til at bruge en vest. Men det er nu ikke jakkens fejl - bare størrelsen på mine ting der er i xl . Jeg har forøvrigt også haft svært ved at finde veste med ordentlige lommer der kan indeholde to kong tails i XL Kan lifligt forestille mig at det er et reelt problem for jer der skal bruge "store dimser"... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts