Hop til indhold

Kodak moments


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Ja, det er altså hvad der er en hel del af i kassen for tiden :lun:

Jeg er altid vild med mine hvalpe men jeg kan simpelthen ikke huske et kuld der i den grad har hygget sig og været så veltilfredse i hinandens og deres mors selskab - nøj! det er hyggeligt, og der er konstant et eller andet der får mig til at stoppe op og tænke "nej men hold nu op hvor er I søde" :-D

 

aa_MG_4566.jpg

 

aa_MG_4543.jpg

 

aa_MG_4532.jpg

 

aa_MG_4519.jpg

 

aa_MG_4510.jpg

 

aa_MG_4507.jpg

 

aa_MG_4506.jpg

 

aa_MG_4491.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lyst til at blive opdrætter - i et ganske kort øjeblik (blev indhentet af tanken om hvalpekøbere...)

Jeg vil faktisk sige at langt de fleste af mine erfaringer på det område er positive. Det er sket nogle gange at der kommer besøg som man faktisk gerne ville have været foruden, men heldigvis kommer de jo kun en enkelt gang. Dem man vælger at indgå en aftale med, og derfor får besøg af oftere, det er mennesker som man har sympati for og gerne taler med ofte og længe ;-)

 

Hvor er de kære :lun: Men lidt sjove næser, folder de sig sådan ud (agtigt) på et tidspunkt?

 

Man puster dem op hver morgen, men gassen går af hen under aften og så krøller næsen sammen igen ;-)

 

Ej, det er simpelthen fordi det bliver hunde med lange næser, så de vil have folder på næsen i ret langt tid. Jo mere foldede og rynkede de er som små, jo bedre bliver hovedet som oftest som voksne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser hvalpene altså bare dejlige ud. Dem kan jeg godt forstå du er glad for :-)

 

Desuden har jeg stadig en svaghed for "mor". Hun ser ud til at være en utrolig rar og kærlig mor, der passer godt på sine hvalpe :lun:

 

Hun er osse helt fantastisk, det er en tæve som hende der ville kunne få mig til at tage et tredje kuld hvis ikke det var fordi jeg er så himmelråbende principfast ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...