Hop til indhold

Om et døgn er jeg hundeejer igen.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hårh mand :hjerte: Jeg kan afsløre at Ascha nu er den lykkelige ejer af verdens lækreste hvalp :hjerte::hjerte::hjerte: Men det er hun nok ikke i tvivl om at jeg synes, det var vist det jeg sagde i sådan cirka hver 2. sætning efter at vi havde hentet hende :oops: Og så er hun SMUK!! Hun har det skønneste hoved og de mest fantastiske øjne :lun: I'm in love :lun: Hun er indbegrebet af nuttethed :hjerte: Lige den hund Ascha har fortjent!! :klap:

 

Jeg lader altså Ascha selv om at lægge billeder op. Selv om jeg har proklameret at jeg har en andel i lille lækre Shandie, så ER det jo Aschas hvalp, så det skal hun selv have lov til ;-)

 

 

Velkommen til Shandie, du har allerede 3 mennesker og en gul hund som synes at du er helt fantastisk :hjerte: Den gule hund glæder sig dog til at du gider at lege trækkeleg med bamserne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ligger hun vel ikke på FROKOSTEN :pray:

 

Ha ha, nej vi fik rigeligt i løbet af dagen og Nollike opførte sig eksemplarisk.

 

Jeg skal se om jeg kan få taget nogle billeder i morgen men det var altså for mørkt da jeg fik tid, men ellers må Nollike da gerne smide nogle ind.

 

Jeg hopper af igen, for efter at have sovet hele dagen, er Shandie vågnet op og kræver lidt opmærksomhed. Tak fordi I følger med, det er rart.

 

hov, og jo,... det bliver godt kan jeg mærke. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Klart hun selv skal, men hvis alle andre ser på fjæsen er det ski ikke ret sødt gjort!

 

Det er rigtigt, men jeg tror nu heller ikke, at det er alle, der kan se det på face:-D

 

Jeg har problemer med min telefon, og kan kun præstere et enkelt billede. Det er fra turen hjem i bilen da hun faldt omkuld efter at have skreget i en halv time.

 

[ATTACH=CONFIG]95183[/ATTACH]

 

:lun:

hov, og jo,... det bliver godt kan jeg mærke. :lun:

 

:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike: kan du ikke give caro et link til et foto... synes det er lidt synd hun ikke kan kigge med!

 

 

Kan ikke udstå når nogen holdes udenfor :cry:

 

Der er ikke nogen der bliver holdt udenfor, men det er vel heller ikke fair at skulle tilføje nogen på FB for at de kan se et billede? Der følger jo ligesom ret meget mere med i den forbindelse... :genert: Jeg er sikker på at Caro overlever at vente lidt :vedikke:

 

Aj come on, der kommer jo sikkert billeder fra Ascha i morgen:-D Jeg synes helt klart også at Ascha selv skal smide billeder op:-D

 

:kys:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Klart hun selv skal, men hvis alle andre ser på fjæsen er det ski ikke ret sødt gjort!

 

Det gør alle andre heller ikke, min profil er lukket da jeg har mange personlige billeder liggende, så nej, jeg synes egentlig ikke at det er rimeligt at forvente at jeg adder Caro eller andre der måtte komme til, for at de skal se et billede af Aschas hvalp :vedikke: En ting er hvad der foregår herinde, Facebook er en del mere personlig i min optik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør alle andre heller ikke, min profil er lukket da jeg har mange personlige billeder liggende, så nej, jeg synes egentlig ikke at det er rimeligt at forvente at jeg adder Caro eller andre der måtte komme til, for at de skal se et billede af Aschas hvalp :vedikke: En ting er hvad der foregår herinde, Facebook er en del mere personlig i min optik.

:5up:

Og at skulle vente en dag eller et par dage på at se billeder af hvalp er vidst ikke verdens undergang. Da slet ikke når det ikke engang er en bruger/hvalp man kender IRL.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...