Hop til indhold

Om et døgn er jeg hundeejer igen.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Så er ventetiden ved at være forbi og nu kan det altså heller ikke gå hurtigt nok. En nat til skal jeg bare sove, hvis jeg kan. :lol:

 

Thailo fylder selvfølgelig stadigvæk meget, men ikke så meget at jeg ikke er klar til en ny hund. Når jeg tænker på ham er det mere med en følelse af taknemmelighed over at han har opdraget og formet både Noomi og min søsters papillon (Mille) og at de nu vil lære Shandie det Thailo gav videre. Ja okay, nu kom jeg selvfølgelig lige til at tude, men mange af hans kvaliteter var bare guld værd og stammer helt tilbage fra det han lærte af at bo sammen med Ascha. Den tanke kan jeg egentlig godt lige,... at der er noget der går i arv, selvom det ikke er genetisk.

 

Nå, men jeg skal ud at gå med en venindes hund, ud at købe det sidste og så ellers bare have tiden til at gå indtil i morgen kl. 9.30. Så er vi nemlig afsted mod Sverige. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tusind tak for jeres kommentarer,... det betyder meget at kunne dele både sorger og glæder med jer allesammen herinde. Men glæderne er jo bestemt sjovere at have med at gøre.

 

Skulle hun ikke hedde Siafu?

Jo, det passede bare ikke helt da jeg først så hvalpene.

 

Tillykke, glæder mig til at se en masse billeder. Hvor i Sverige skal du hente hende?

I Svedala, så det er heldigvis ikke ret langt.

 

Uuuh, enderlig! Husk at vi har en aftale! ;-)

Selvfølgelig, hun skal jo vænnes til store bamser.

 

Weeeee...vi glæder os til at se hende..:banan:

 

Jeg regner da med at vi stadig har en aftale (sammen med Soegaard) om noget hvalpe-kommen-sammen, og så kan vi jo se hinandens hvalpe irl. Det bliver dejligt synes jeg.

 

:ivrig::ivrig::ivrig:

Hi hi, sådan har jeg set ud hele dagen. Selv et ganske simpelt indkøb blev meget kompliceret, fordi jeg havde tankerne et helt andet sted. :stupid: Og nu er der kun 12 timer til jeg står med min nye livsledsager og bedste 4-benede ven..... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for jeres kommentarer,... det betyder meget at kunne dele både sorger og glæder med jer allesammen herinde. Men glæderne er jo bestemt sjovere at have med at gøre.

 

Jeg regner da med at vi stadig har en aftale (sammen med Soegaard) om noget hvalpe-kommen-sammen, og så kan vi jo se hinandens hvalpe irl. Det bliver dejligt synes jeg.

 

 

Det har vi da....det er bare mig der er Soegaard :engel: Men er sikker på at Sagall er med også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...