Hop til indhold

Så er vores dreng kommet hjem...

Novah
 Share

Recommended Posts

Vi fik vores dejlige dreng hjem i går eftermiddags og han har bare taget os med storm :lun:

Noget af det første han gjorde var at kravle op i den ene madskål... Gad vide om jeg har fået købt dem lidt for store til ham :lol: Men hva' han vokser jo til på et tidspunkt :rolleyes:

Natten er gået rigtig fint, jeg sov i stuen og vågnede flere gange op ved at han var kravlet op og havde lagt sig på min hovedpude :hjerte:

I dag har jeg dog måtte købe en lille trøje til ham, for det lille pus ryster af kulde når vi er ude :???:

Ellers er han rigtig nem indtil videre og er virkelig imponeret over, hvor rolig og afbalanceret han er :5up:hS9X6.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak alle sammen :engel:

Tænk at man kan blive så forelsket så hurtigt... Han er simpelthen fantastisk :lun:

Han har bare været så dygtig i dag, ikke ét eneste uheld indenfor indtil videre - skønt!

Jeg havde til gengæld glemt hvor meget hvalpe sover, han er måske vågen i 1/2 time ad gangen og så er han helt færdig :blink:

d6ova.jpg

Jeg måtte ud og købe en trøje til ham tidligere i dag, han rystede simpelthen af kulde når vi var ude og tisse. Han var dog ikke helt tilfreds med at blive proppet i sådan en trøje, men det er blevet meget bedre i løbet af dagen :-D

VCD8K.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og lige et lille husk!

Neglene er ALT for lange og med det begrænsede kendskab jeg har til racen, er det ikke unormalt at de absolut ikke mener at negleklipning er nødvendigt, så kom hellere i gang først som sidst :5up:

Tak, jeg har været opmærksom på dem, men som den pylrede hundemor jeg er, så ville jeg lige vente en dags tid inden jeg "forgreb" mig på ham :pift: Regner med at klippe i morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser bare så dejlig sund ud :blink:

Det skulle han også gerne være, han bestod i hvert fald det sidste dyrlægetjek inden overdragelsen i går med UG kryds og bolle :) Han er lille, men ifølge dyrlægen er der intet at bemærke...

Vi regner med at få ham tjekket igen om en måneds tid bare for at være sikre på, at alt er som det skal være :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er de første dage med bassen gået og hvilke dage :hjerte: Han er bare fantastisk at være i selskab med... Han er utrolig godmodig og rolig - bortset fra når hans roadkill-bamse skal nakkes :lol:

Vi har 2 piger på 3 1/2 og 5 år, der er utrolig glade for ham og omvendt... Pigerne er allerede rigtig dygtige til at acceptere, at man ikke piller ved ham når der bliver spist og sovet. Vi arbejder stadig med, at der kun er én der leger med ham ad gangen, men det er allerede meget bedre :rolleyes:

Han virker til at være faldet rigtig godt til her og jeg er forundret over, at han slet ikke har "grædt" på noget tidspunkt :hmm:I går aftes forsøgte vi os med at både min mand og jeg gik ovenpå for at putte pigerne for natten, jeg havde dog hele tiden et øre liggende ude på trappen for at høre om han blev ked eller usikker... Men INTET var der, han sad lige så stille nede i gangen og ventede på at vi kom ned igen :klap:

Så nu tror jeg at vi ligeså stille prøver at gå fra ham i nogle minutter ad gangen, så han er helt tryg ved at være alene når jeg starter tilbage på job om 14 dage...

Nå det var lige lidt herfra...

8p2fr.jpg

vxB2b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites