Hop til indhold

Billedtråd oktober 2012


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes også lige i skal have et enkelt billede af min ene cavalier, Nellie på 6½ mdr. Hun er tosset med pinde og de skal helst være så store som muligt. Her på billedet synes hun at sige "Må jeg ikke nok få den med indenfor? Please?" På trods af hundeøjnene var pinden simpelthen så ulækker og rådden at den måtte blive udenfor;) 6 mdr med pind.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også lige i skal have et enkelt billede af min ene cavalier, Nellie på 6½ mdr. Hun er tosset med pinde og de skal helst være så store som muligt. Her på billedet synes hun at sige "Må jeg ikke nok få den med indenfor? Please?" På trods af hundeøjnene var pinden simpelthen så ulækker og rådden at den måtte blive udenfor;) [ATTACH=CONFIG]97498[/ATTACH]

 

Hvor er hun sød. Min hund er også vild med store pinde, hun har dog lært at de skal blive uden for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også lige i skal have et enkelt billede af min ene cavalier, Nellie på 6½ mdr. Hun er tosset med pinde og de skal helst være så store som muligt. Her på billedet synes hun at sige "Må jeg ikke nok få den med indenfor? Please?" På trods af hundeøjnene var pinden simpelthen så ulækker og rådden at den måtte blive udenfor;) [ATTACH=CONFIG]97498[/ATTACH]

 

Hvor er hun sød, de øjne er da slet ikke til at stå for :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Buzz og jeg har leget :lun:

 

IMG_6724.jpg

 

IMG_6723.jpg

 

 

 

 

Ikke så tydelige, men eeeeh ja...

 

IMG_6703.jpg

 

 

IMG_6704.jpg

 

 

IMG_6734.jpg

 

:sjov:

 

 

IMG_6763.jpg

 

IMG_6764.jpg

 

IMG_6778.jpg

 

 

Jeg elsker det fjæs :lun:

 

IMG_6768-001.jpg

 

Sidste billede er = :lun: Åh altså så sød han bare er!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...