Hop til indhold

Billedtråd oktober 2012


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Jeg lægger først billederne ind i photobucket, og så kopierer jeg dem her over.

Mange tak for dit svar.

Jeg kan kun få billeder på, hvis jeg først ligger dem på min hjemmeside, og så bruger URL upload.

Fylder billederene bare lidt, får jeg at vide at de er for store, så jeg er nødt til at reducerer dem til frimærkestørrelse,

det er lidt ærgeligt, når nogæe billede har detajle man godt vil vise

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mange tak for dit svar.

Jeg kan kun få billeder på, hvis jeg først ligger dem på min hjemmeside, og så bruger URL upload.

Fylder billederene bare lidt, får jeg at vide at de er for store, så jeg er nødt til at reducerer dem til frimærkestørrelse,

det er lidt ærgeligt, når nogæe billede har detajle man godt vil vise

 

Jeg ligger bare billedet ind direkte fra min computer. Så kommer det ind i nogenlunde den størrelse som dit ovenfor. Så dobbeltklikket jeg bare på billedet og så har du muligheden for at vælge størrelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin :lun:

 

Hvem er forældre til hende ?

Jeg syntes du skal gå igennem vandpytterne i strømpesokker, så det passer med det du udsætter hende for *Griner*

Min har fået rigtigt meget svømmetræning, pga. optræningen af korsbåndssakder, så nu er han ligeglad med at gå i vandpytter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Jackson og Yeta. Så vi krydser alt hvad vi har for at hun arver lidt af Jacksons hoved, for den hund er altså bare flot! :lun:

 

Hehe jamen hun kan egentlig godt lide vand, hun elsker at lege med haveslangen ude i haven og har intet imod regnvejr og at lege med vandet i fuglebadet. Det er kun vandpytter hun af en eller anden grund synes er vildt klamme :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønt efterårsvejr idag, her er lige lidt billeder fra vores gåtur:

 

Duffyen elsker at løbe efter pinde:

 

IMG_0362.JPG

 

Og er sådan rimelig god til at komme med dem igen :blink:

 

IMG_0365.JPG

 

IMG_0367.JPG

 

Flotte efterårsfarver:

 

IMG_0380.JPG

 

IMG_0393.JPG

 

Og en enkelt ko:

IMG_0411.JPG

 

Duffy har fået færten af et eller andet, sikkert en dyrelort :roll:

IMG_0430.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik kun et kort stykke da jeg holdt for rødt, der er nogen der har noget vigtigt at fortælle :lol: Vi havde en lang snak om alt mellem himmel og jord (men mest om damer)

 

 

Jamen da, der skal da fortælles historie :sjov:

Det lyder lidt som Chinook, når han opdager at jeg drejer fra "det rigtige sted" i Arnborg - for så skal vi ud og træne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen da, der skal da fortælles historie :sjov:

Det lyder lidt som Chinook, når han opdager at jeg drejer fra "det rigtige sted" i Arnborg - for så skal vi ud og træne :klap:

 

Jo tak, når vi kører forbi AG banen og skal en hel runde for at komme til p-pladsen, bliver der også snakket igennem :lol: Lidt mere skingert dog. Men bedre end en hvis anden som gør meget højt!

 

 

 

 

Benny før agility i dag, han eeelsker at få tonset et par runder inden vi går hen til træningspladsen, i dag var ekstra godt fordi det blæste :lun:

 

071020122034.jpg

 

 

Og i går aftes. Puttedyr beyond.

061020122032.jpg

071020122033.jpg

071020122035.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, stakkels Luna der er syg. Hvad er der galt med hende?

 

Bette Luna har fået opereret en stor kind/rovtand ud i fredags. Der måtte graves en del, da en af rødderne var begyndt at omdanne sig til knoglevæv og knækkede, da den skulle ud.

 

Vi har lige været ude og gå et leverpostej-vand spor og så lod jeg hende nusle lidt rundt mens jeg knipsede.

 

Der blev disse 4:

 

Min smukke smukke tøs:lun:

 

DSC_0122.jpg

 

Hvad har du der? Noget mad?

 

DSC_0131.jpg

 

Så skred solen

 

DSC_0132.jpg

 

Ooog kom igen

 

DSC_0139.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Bette Luna har fået opereret en stor kind/rovtand ud i fredags. Der måtte graves en del, da en af rødderne var begyndt at omdanne sig til knoglevæv og knækkede, da den skulle ud.

 

Vi har lige været ude og gå et leverpostej-vand spor og så lod jeg hende nusle lidt rundt mens jeg knipsede.

 

Der blev disse 4:

 

Min smukke smukke tøs:lun:

 

DSC_0122.jpg

 

Hvad har du der? Noget mad?

 

DSC_0131.jpg

 

Så skred solen

 

DSC_0132.jpg

 

Ooog kom igen

 

DSC_0139.jpg

 

 

Hun er bare den smukkeste brune lab nogensinde:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...