Gæst Mester Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hej alle sammen, Min kæreste og jeg fik vores første hund for et halvt år siden - Mester, en nu 8 mdr gammel, 22 kilo tung 3/4 Samojede, 1/4 islandsk fårehund. Han er en skøn spilopmager, som vi bliver gladere og gladere for hver eneste dag. Han har samojedens selvstændige sind, men er samtidig den største putter og elsker at træne - og det gør jeg også! Men det er af sagens natur meget nyt for os, og derfor søger jeg herind, i håb om gode råd fra jer mere erfarne hundeejere. Jeg kan forstå at billed-spam er populært her på siden, så her får i Mester: [ATTACH=CONFIG]95788[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]95789[/ATTACH] Mester Skødehund, ville være et højst passende navn til ham [ATTACH=CONFIG]95798[/ATTACH] Yndlings-sovestillingen [ATTACH=CONFIG]95797[/ATTACH] Host host - man er vel ikke mudderglad Samojede for ingenting: [ATTACH=CONFIG]95796[/ATTACH] "Kom nu, leg med mig!!" [ATTACH=CONFIG]95795[/ATTACH] Mester eelsker at stå og mærke vinden i pelsen (- er det normalt at hunde synes at det er helt fantastisk??) [ATTACH=CONFIG]95794[/ATTACH] Men uf, det er farligt det vand! [ATTACH=CONFIG]95793[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]95792[/ATTACH] Yndlings beskæftigelse: Spise katten! [ATTACH=CONFIG]95790[/ATTACH] En meget træt Mester efter træning [ATTACH=CONFIG]95799[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 øv kan ikke se billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Jeg kan desværre heller ikke se billedere, det lyder ellers som en smuk blanding. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mester Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Næ det kan jeg heller ikke - det er da mærkeligt? jeg har bare trykket upload og valgt nogle jpeg filer fra min computer, plejer man at skulle ændre noget i det inden man uploader? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mester Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 (rettet) Jeg tester lige: Redigeret Oktober 5, 2012 af Mester Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mester Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Så prøver jeg igen: Mester Skødehund ville være et højst passende navn til ham: Mester eeelsker at stå og mærke vinden i pelsen ( - er det normalt at hunde synes at det er helt fantastisk??) Men uf, det er farligt det vand! Yndlings beskæftigelse: spise katten! Yndlings sovestillingen Host host - man er vel ikke mudderglad Samojede for ingenting "Kom nu, leg med mig!!" En meget træt hund efter træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hunde-vennen Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Hvor er han smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Hvor er han skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Wow, han er flot. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mester Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Tak, det synes vi også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Han er virkelig flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Woooow, han er da for lækker:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Nøøøøøj...hvor er han smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 wow hvor er han smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Skønherlig hund du har dig! Velkommen til. Håber du får god glæde af forummet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mester Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Tak skal i have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Shrek Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 nårh lækker bamse! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts