Hop til indhold

Har dsg'er hår på maven?


caro2001
 Share

Recommended Posts

Nå hunden ikke har så meget hår på maven, fryser den så ikke om vinteren?

 

Jo, ofte gør det. Min DSG bruge jakke fra ved denne tid og indtil marts måned når han er ude. Ellers ryster han af kulde.

Desuden hvis vi sidder ude og griller om sommeren, har han brug for en tynd jakke/trøje når det begynder at blive køligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg vil sige at min dsg får mere pels på mave og ben om vinteren :5up: men stadig ikke nok til at undvære et dækken. Man kan se det er blevet rigtig vinter når Izzie har blå-lilla ben på gåturen :lol:

 

Den tynde pels på mave og ben betyder også, at en tur i brændenælderne kan være enormt smertefuldt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, ofte gør det. Min DSG bruge jakke fra ved denne tid og indtil marts måned når han er ude. Ellers ryster han af kulde.

Desuden hvis vi sidder ude og griller om sommeren, har han brug for en tynd jakke/trøje når det begynder at blive køligt.

Okay, men tror ikke det bliver et problem om sommeren da vi har en teressevarmer.

De fleste med hunde som ingen underuld har, bruger næstenaltid et dækken til om efteråret/vinteren

Okay på den måde.

Altså jeg vil sige at min dsg får mere pels på mave og ben om vinteren :5up: men stadig ikke nok til at undvære et dækken. Man kan se det er blevet rigtig vinter når Izzie har blå-lilla ben på gåturen :lol:

 

Den tynde pels på mave og ben betyder også, at en tur i brændenælderne kan være enormt smertefuldt :(

Okay.

Og øv for Izzie.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Snuppi
Har de egentlig det, jeg har set mange billede (dog aldrig mødt en), synes at på nogle af billederne ser det ud som om de ingen hår har på maven, er det rigtigt?

 

Nej de har ikke hår på maven, de er helt glatte:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...