Hopsa Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2012 bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2012 Ujjjj for s..... hvor er de søde :hjerte: Mange billeder af pink-bånd-pige, er hun keeperen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2012 Falder i svime over den næse-delle de alle sammen har (ja ja, må godt kommentere flere gange, når jeg nu beundrer i flere omgange) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 næsedelle helt op i panden:lol: hvor er de bare skønne Hopsa:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Hold nu op de er lige til at kramme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 suk - hvor er de dog bare kønne og nuttede... hvor gamle er de nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Ujjjj for s..... hvor er de søde :hjerte: Mange billeder af pink-bånd-pige, er hun keeperen? Det er lidt tilfældigt hvem der lige kommer med, nogle er mere fotogene end andre og nogle har det bare med altid at være fremme i bussen, det er sådan en pink er Jeg har ikke besluttet hvem der bliver her, jeg skal først se dem stillet op som 6 og 7 uger gamle og have lavet en mentaltest, men der bliver to tæver her suk - hvor er de dog bare kønne og nuttede... hvor gamle er de nu? De er 5½ uge gamle nu. Tak for søde hilsner alle sammen!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 supersmukke hvalpe og fænomenale fotos - den sædvanlige høje kvalitet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Smukke hvalpe, men endnu mere fantastisk fotograf/billede redigering. Det er svært at tage billeder af hvalpe de er overalt, og sætter man sig på hug, kommer de springende. Fede motiver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Lækre billeder som altid..... Hvordan er det nu man kan leje dig til en omgang billeder ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Lækre billeder som altid..... Hvordan er det nu man kan leje dig til en omgang billeder ??? TAK! Du ta'r bare vovse under armen og kommer til Jernhøj, så klarer jeg resten 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Aj hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Fantastisk billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Må jeg spørge dig om hvilke dit kamera står på??? For at få de billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 hvalpeskruk.dk Og de der billeder gør det jo ikke bedre vel?! :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Må jeg spørge dig om hvilke dit kamera står på??? For at få de billeder Hvilke hvad? Spørg bare løs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 hvalpeskruk.dk Og de der billeder gør det jo ikke bedre vel?! :hjerte: :hjerte: Haha sorry!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Jeg glæder mig allerede til der kommer nye billeder, det bliver så spændende hvilke to vi er heldige også at se billeder af i fremtiden :banan: Ligger du stå billeder herind når/hvis du får taget nogen der når de er 6-7 uger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Jeg glæder mig allerede til der kommer nye billeder, det bliver så spændende hvilke to vi er heldige også at se billeder af i fremtiden :banan: Ligger du stå billeder herind når/hvis du får taget nogen der når de er 6-7 uger? Jeg tager ståbilleder af kuldet en gang om ugen fra de er 4 uger, så jeg kan godt smide dem op jeg tager i morgen, hvis ellers det lykkes at lave nogle ordentlige billeder af dem De bliver 6 uger i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 yay :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 det er dit kameraindstilling. iso AV TV eller what??? Jeg har sådan et fancy kamera og har nada forstand, tager altid på auto/sport, men ønsker virkeligt at få et klare billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Nøj de er dejlige alle sammen.. Jeg glæder mig også til at se hvilke to du beholder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 neeeej, nej nej nej nej nej nej nej nej nej.... hold nu HELT op hvor er de kære!!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 TAK!Du ta'r bare vovse under armen og kommer til Jernhøj, så klarer jeg resten :banan: Halvanden times kørsel er jo ingenting....Når først vi har lært ham at køre i bil... **** Men det er bare lækre bamser og lækre billeder...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts