Hop til indhold

Navneskilt i seletøj


Gæst MarieF
 Share

Recommended Posts

Jer der bruger seletøj til hunden. Hvor sætter I navneskiltet? Vi bruger en hurrta pro sele og har haft navneskiltet siddende samme sted som snoren, men kan se, at det bliver helt vildt slidt af at sidde der. Har nu rykket det et andet sted hen, og sat en ring til nøgler i, for at sætte det fast. Det ligner ikke, at det vil irritere Sif, når hun har det på, men er lidt i tvivl. Hvad gør I andre? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan en her. Vi har den bare i sort. Den gule ring viser hvor vi har haft navneskiltet siddende (og hvor vi har snoren siddende - der sidder en sort ring fra producentens af, som snoren skal sidde i). Den røde viser hvor jeg har flyttet navneskiltet hen.

H930093-p.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores sidder bare sammen med snoren. Jeg synes det kommer meget an på navneskiltets kvalitet, om det bliver slidt. Vores af denne type viser ikke tegn på slid. Googles billedresultat for http://www.callingalldogs.com/ProductImages/jewelry/EnamelIDTags300.jpg

 

Vi har et andet et der er slidt, men det vil jeg nu bare skifte ud, hvis det bliver alt for slemt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bare kun haft Sif i knap 1½ måned, og navneskiltet er slidt, så man om en måned eller 2 ikke vil kunne se mit navn og adresse. Det synes jeg er lige voldsomt nok, når det går så hurtigt. I så fald, vil vi jo skulle købe nyt navneskilt ca. hver 3. måned :shock:

Kan godt være, at det er skiltet, som er i dårlig kvalitet. Jeg købte bare et i Petworld dagen efter, at vi havde købt hende :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror de fleste har halsbånd på derhjemme... I tilfælde af at hunden render væk..

 

Vores hunde har altid halsbånd på, undtagen når vi går i seng om aftenen... Også selvom vi bruger sele.

 

(Og selvom seletøj sikkert er pænt passende, så er det i mine øjne stadig noget man bruger til heste :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson har hundetegnet siddende i selen i den ring, hvor snoren sættes fast. Det bliver ikke slidt, det er denne type :

 

Dette kødben hundetegn fåes i 2 forskellige farver. Gratis levering :: ProfTag

 

Tyson har flere seler og har et hundetegn siddende i hver, så jeg ikke skal skifte rundt. Han går normalt ikke med halsbånd. Når vi er derhjemme, er han "nøgen".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lululolabu

min tæve har næsten altid halsbånd på, men hvis jeg nu cyker med hende og hun får seletøj på så beholder hun også halsbåndet på fordi hun kun har 1 Halsbånd og kun 1 seletøj så jeg syntes det ikke nytter at bytte rund på det og Halsbåndet irriterer hende jo ikke så...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har igår givet Sif halsbånd på, og sat navneskiltet i det. Nu prøver vi at gøre det sådan, at hun har halsbånd på hele dagen - også når hun er inde, og sele + halsbånd på, når vi går tur med hende. Hvis hun viser irritation over halsbåndet må vi genoverveje situationen :lol:

Jeg tror bare, at vi har tænkt, at hun slet ikke skulle have noget på indenfor, fordi mine svigerforældres hund klør, og klør og klør når den har halsbånd på og hun derfor altid får halsbåndet af, når hun er inde. Derfor var det helt refleks, at Sif ikke skulle have noget på, når hun var inde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...