Umulia Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg havde to dejlige sutteslanger, men af en eller anden grund valgte mine mennesker at jeg skulle have en lillebror, og nu er der kun én sutteslange tilbage, for han ødelægger alting Mor siger at den sidste slange også er ved at miste hovedet, fordi vi trækker i den. Og det er lidt min egen skyld, mener hun, men det er jeg selvfølgelig ikke enig i. Når hvalpen stjæler min sutteslange, er jeg jo nødt til at holde fast, så han ikke smutter med den. Jeg er også nødt til at ruske - bare en lille smule Jeg vil helst ikke løbe tør for sutteslanger, for det er altså så rart at tage et lille bab om eftermiddagen, for lige at stresse af Så hvis I kender en butik, hvor min mor kan købe en god solid slangebamse, må I meget gerne linke til den. Kærlig hilsen Vinnie 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Plush KONG Snake - Large KONG SNAKE - L - 85 cm. m. piv. Det den samme, men fra forskellige sider, hvis nu man skulle have noget andet også.. som man jo nogen gange skal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Har du kigget i Jysk, her fik jeg et par billige til Luna, men det er så et års tid siden, så jeg ved ikke om de stadig har dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Ikea har denne: KLAPPAR CIRKUS Mester Jakel dukke - IKEA Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Og her, hvis man skal have noget fra england Dr Noys Snake Large Kong Toys for Dogs for Sale En lidt anderledes type: Invincibles 3 or 6 Squeak Snake Dog Toy Plush Dog Toys for Sale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 3 sekunder.. Det er så lang tid alt i plys overlever herhjemme... hvor ville jeg ønske det kunne holde, bare en dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Har du kigget i Jysk, her fik jeg et par billige til Luna, men det er så et års tid siden, så jeg ved ikke om de stadig har dem Liva havde også en fra Jysk, men det var vist mere et tusindben end en slange, men lang - det var den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Barn & baby - Legetøj - GulogGratis.dk gul og gratis, børnelegetøj. Billige slangebamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Karla og Johna har denne her - hvor den er kommet fra ved jeg ikke, for vi fik den i gave af Lykkeliv.... Men nøøøøj hvor er den fin den fra IKEA Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Bella havde en barnliga ormen fra Ikea:lol: Kostede ikke en skid, og døde efter besøg fra en anden schæfer:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Fadia FORGUDER sin Lamaze orm.. Den er så i en lidt dyrere prisklasse, men til gengæld har den også holdt SUPER længe kontra alm bamser herhjemme.. Og så er der piv og alt i den *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Mange tak for alle forslagene :5up: De to - eller 1 1/2 - vi har nu, er købt på loppemarkeder, men uden bil kommer vi ikke så meget de steder mere Jeg vil tjekke de forskellige og se om der er noget, der falder i damens smag - helt bogstaveligt ment Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts