Hop til indhold

Saks, men hvilken??


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Hvilken saks skal man købe, når man har en hund med masser af pels...??

 

Jeg har kigget lidt rundt omkring, og aner intet om mærker mm.

 

Kan I anbefale et mærke? Og hvilken størrelse skal man købe den, når man skal klippe lidt over det hele:confused:

 

Kom glad :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har lyst, kan du låne lidt af mig for at se hvordan du håndterer dem. De korte er nemmest at styre men måske ikke for dig.Mine er lige sakse af mærket Januar og jeg har også et par effilersakse du kan prøve til udtynding.

Gode sakse er skidedyre men kan så slibes .Synes pris og kvalitet hænger godt sammen med sakse.

Jeg kan kun undvære dem ca en uge, men du er velkommen til at komme forbi. Du kan også låne en elklipper, Oster A 5 med skær 10 , hvis du ikke klipper i filtre med den.

Hej fra Ulla. Tlf 43521587

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis du vil prøve sakse af Witte Rose Line, så kan du prøve mine; jeg har to sæt sakse, men ingen af dem er Jaguar.

Den mindste lige saks er 10 cm. og den største lige saks er 18,75 cm. og i mit hjem består et sæt sakse af 2 lige (en kort og en lang) og en efiler.

 

Og jeg bruger Andis som trimmemaskine, hvis du også vil prøve den, hvor jeg har 4'er + 7'er + 10'er-skær.

 

Alt er indkøbt hos Østrand i Karlslunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi nyder stadig varmen i Rom. Men vender hjem i morgen. Jeg svarer jer alle når vi er hjemme.

 

Tak til jer alle. Det er super vi lige får prøvet lidt af.

 

Vi har en trimmer, men den fungere ikke i Lucas halvlange pels. Kun hvis hun skal klippes helt kort. Og det skal hun ikke ;-) - chancen er dog jeg ikke helt kan finde ud af at bruge den... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...