Gæst Christina og Nala Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hej alle herinde Ville lige hilse på og præsentere mig og vuffen. Jeg hedder Christina og bor i Roskilde med min kæreste og vores lille vuf Nala. Nala er en 4½ måned gammel golden retriever hvalp som flyttede ind da hun var 2 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Årh hvor ser hun sød ud:lun: Tillykke med hende og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Velkommen til H-F Hun ser vel nok sød ud, lille Nala Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christina og Nala Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Velkommen:vinken: Hvor ser hun bare dejlig ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2012 Velkommen til smuksakken og dens ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Velkommen til:vinken: og sikke en skøn lille vuf:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Velkommen! Hvor er hun fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Oktober 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2012 Hvor er hun sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2012 Tillykke med Nala-smuksak:lun: Er det jeres første hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts