Hop til indhold

Her kommer garanteret billeder af Shandie...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvordan I andre får tid til både at fotografere og holde styr på kræet, men jeg har faktisk rigeligt at se til med det sidste. :lol: Tog lidt villeder med min mobil forleden og dem kan I da godt få at se, men det er kun billeder hvor hun står stille, for bevægelser blev totalt sløret.

 

 

019.jpg

 

 

Så lidt fra første møde med min venindes broholmer, Herluf.

 

 

Shandie og Herluf 004.jpg

 

Og tilsidst i sidste uge da Herluf og Shandie var sammen i Bernsdorffparken.

 

 

Shandie og Herluf 007.jpg

002.jpg

012.jpg

014.jpg

018.jpg

Shandie og Herluf 001.jpg

Shandie og Herluf 002.jpg

Shandie og Herluf 005.jpg

Shandie og Herluf 006.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag er det 3 uger siden at Shandie flyttede ind hos mig og min første dag på arbejdet,.. og min lille hund viste tydeligt at hun havde savnet mig da jeg hentede hende hos min mor. :lun: Hun stod helt stille op ad mig eller gik forsigtigt rundt og logrede, HELT UDEN AT BRUGE TÆNDER!!!!. :lol:

 

Hun er en lille vedholdende hvalp, der skriger når det ikke lige går som hun vil have det, så nu sover hun i min seng. :???: Ufatteligt hvad søvnmangel kan gøre ved ens viljestyrke. :lol:

 

Jeg har kun forsøgt at træne øvelser med hende en enkelt gang (hun var skide uartig og jeg begyndte at blive lidt irriteret på hende) og da lærte hun sit, dæk og rulle på 9 minutter (selvfølgelig kun på håndtegn, men alligevel...) så jeg tror hun er en hund der gerne vil arbejde. Ellers har jeg brugt tiden på at styrke vores bånd og hun er da efterhånden også blevet klar over at det er mig hun skal søge hen til hvis hun bliver bange.

 

Hun har ikke helt fanget at man kun tisser udendørs, men tilgengæld kan hun være alene hjemme i en time uden at virke urolig, hverken når jeg går eller kommer tilbage, og det har jo været min største frygt,... så kan andre ting altid halte lidt uden at jeg panikker, for det skal nok komme. Lige nu glædes jeg bare over at have en hvalp som jeg allerede elsker (jeg plejer at være lidt langsom i den retning) og som har færdigheder jeg godt ved at jeg kommer til at rette lidt til med tiden, men som ikke har nogle punkter hvor det er egentlige problemer. Det er jo herligt!!!.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder Ascha:lun: og hvor hyggeligt med sådan en jævnaldrende? legekammerat:genert:

Herluf er 14 dage ældre end Shandie, men de leger faktisk fint sammen. Den fordel han har i vægt, har Shandie i hurtighed så de er ret lige syntes jeg og det er en forudsætning for at de begge får noget godt ud af det. De bliver sikkert et godt makkerpar når de bliver voksne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...