Hop til indhold

Netflix


Bjæf
 Share

Recommended Posts

vi har haft det i 3 dage nu og umiddelbart synes jeg godt om udvalget både hvad film og serier angår der er lidt for enhver smag, MEN jeg har synes det har hakket noget de første 2 dage i starten på hver film f.eks., det er først i dag vi har kunnet se det uden at filmen hakkede i starten.

Vi er blevet enige om at prøve det her i den gratis mdr. og så tager vi det op til revurdering, umiddelbart beholder vi det hvis de er gode til at uploade nye film mm og hvis de få hakkeriet under kontrol.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har haft det en del år. I starten var vi ret glade for det, men det er efterhånden ufatteligt sjældent vi får set en film, så jeg forsøger at huske at melde os fra... :genert:

 

Kan godt lide, at der er et stort udvalg, specielt af dokumentarfilm. Men man kan virkelig godt støde på nogle for slidte dvd'er - så send en note med retur, at den ikke fungerer optimalt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, det danske Netflix gik åbenbart igennem på Playstation, så nu har Casper tilmeldt os den gratis prøvemåned.

 

Ok udvalg af film, ret mange som man kender/har hørt om (så ikke udelukkende b-film). Ikke de nyeste film, f.eks. er den første Matrix-film kun at finde på listen.

 

Elsker at det er delt op i 'genre', sådan at man hurtigt kan springe filmtitler over som man ikke lige synes er relevant, men sådan var det amerikanske også.

 

 

Vi så en gyser, og den fungerede helt som den skulle, og endda med danske undertekster, hurra :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

vi har amerikansk netflix, jeg bruger det til diverse serier, og man skal være obs på, at nyeste sæsoner aldrig er der, og hbo og den slags er der heller ikke, men ellers synes jeg, at udvalget er udmærket, og vi har heller ikke problemer med kvaliteten el.lign. jeg er ret sikker på, at der findes udførlige guides online til at skaffe sig adgang til den amerikanske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er en guide til at få den amerikanske version:

 

Sådan får du (lovligt) adgang til de fedeste amerikanske underholdnings-tjenester - Politiken.dk

 

Vi har haft det i noget tid og er OK tilfredse - de har ikke det aller nyeste, men det er vist stadig noget bedre end den danske version, der har fået ret meget kritik for at være for dyrt og have et for lille udvalg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...