Hop til indhold

Er det synd at sige farvel flere gange om dagen?


Kaya & Mette
 Share

Recommended Posts

film hende, det ville jeg gøre, så kan du forhåbentligt få bekræftet, at hun er ligeglad og lægger sig til ro, og så er du fri for dårlig samvittighed. jeg har mac og bruger photobooth, når jeg en gang imellem angribes af nysgerrighed og vil se, hvad halfdan laver, når han er alene. hvis din computer har indbygget kamera, må der næsten findes et program på maskinen, som kan optage?

 

herhjemme hedder det også kun én gang om dagen, men det er fordi jeg har en separationsfølsom hund, for ham er selve afskeden tydeligvis den store hurdle, snarere end hvor længe han er alene (det er så heller aldrig længe-længe).

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har sådan set ingen alene hjemme problemer. Har indtil nu gået ud fra at hun bare falder til ro når vi går. Mit spørgsmål bunder i nysgerrighed, fordi jeg fandt ud af at andre hunde kun er alene hjemme én gang om dagen.

 

Men jeg har faktisk overvejet at filme hende, bare for at se hvad der sker. Men ved ikke lige hvordan man skal gribe det an?? Bruger man bare et web-cam?

 

Ok, det var bare slet ikke det indtryk jeg fik i dit start indlæg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...