luckyluna Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Og tantes hund er altså Sammys Enzo Benzo:hjerte: Sikke tiden er gået og den lille dreng er blevet til et stor flot fyr, der nu skal til at huske på at han er blevet voksen og fornuftig..host host:blink: Og da nu Enzos mor ikke kunne få sin computer til at makke ret, så må hans Tante jo slå til og lave en tråd til hans ære;) Mig og hf og billeder er bare ikke så gode venner, men jeg har prøvet.. Først Enzo og Sheila i sommerhus i foråret, Så et helt nyt et af den smukke 3 årige voksne dreng. Der hvor han står er han halvandet og på langtur med tanterne og det nederste er af hans moar og vist nok ikke hans eget kuld, men halvsøskende..Men tænk at der er gået 3 år siden han selv var sådan en lille sort klump og så er han snydt ud af næsen på sin mor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Tillykke med smukke Enzo-bassen! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Og så lige et nyt mere at den smukke dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Tillykke med Enzo, hvor er han smuk. Og det med at du ikke er venner med HF og billeder, det ved vi godt. Og jeg blev så skuffet da jeg klikkede på det lille billede hvor Sheila er med på,... og så blev det slet ikke stort. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se dine hunde i lidt større størrelse end et frimærke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Til lykke med dagen. Flotte billeder af en flot hund. Især det sidste billed i fuld spring er flot, det er desværre bare lidt lille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Tilykke med i går Enzo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 SIkker på enzo siger tak. og det med billederne må jeg have et kursus i.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 SIkker på enzo siger tak. og det med billederne må jeg have et kursus i.. Men ascha mine piger er i store billeder når andre lægger dem ind..feks Ida-asta;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Tillykke Enzo:hjerte: Han et bare en dejlig, dejlig dreng! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Tillykke smukke Enzo-basse Gid du må få 100 kødben og en hel pakke hundekiks idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Tillykke med ham, han er godt nok lækker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Tillykke med de 3 år! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 SIkker på enzo siger tak. og det med billederne må jeg have et kursus i.. Enzo-Benzo siger bestemt tak for de fine ord og lykønskningerne :kys: Også tak til Tante Luckyluna for tråden :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Vedhæfter lige et par ekstra billeder - det er jo ikke hvert år en Enzo Benzo bliver 3 :blink: Hos opdrætter - med kuldsøster lige i halen Første lur hjemme - 8 uger gammel Et par dage før de magiske 3 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Tillykke til Enzo Liva sender møzzer og siger, at det er alt for længe siden hun har hilst på dejlige Enzo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 ups dobbelt post Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Tak for møzzer, og ja det er det! Hvordan går det med de smukke lab-piger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts