Hop til indhold

Tantes hund bliver 3 år idag!

luckyluna
 Share

Recommended Posts

Og tantes hund er altså Sammys Enzo Benzo:hjerte:

Sikke tiden er gået og den lille dreng er blevet til et stor flot fyr, der nu skal til at huske på at han er blevet voksen og fornuftig..host host:blink:

Og da nu Enzos mor ikke kunne få sin computer til at makke ret, så må hans Tante jo slå til og lave en tråd til hans ære;)

Mig og hf og billeder er bare ikke så gode venner, men jeg har prøvet.. Først Enzo og Sheila i sommerhus i foråret, Så et helt nyt et af den smukke 3 årige voksne dreng. Der hvor han står er han halvandet og på langtur med tanterne og det nederste er af hans moar og vist nok ikke hans eget kuld, men halvsøskende..Men tænk at der er gået 3 år siden han selv var sådan en lille sort klump og så er han snydt ud af næsen på sin mor :hjerte:

sheila, mysla og taco 573.jpg

sheila og enzo i sommerhus.jpg

enzo mols.jpg

enzo moar.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med Enzo, hvor er han smuk.

Og det med at du ikke er venner med HF og billeder, det ved vi godt. :lol: Og jeg blev så skuffet da jeg klikkede på det lille billede hvor Sheila er med på,... og så blev det slet ikke stort. :cry: Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se dine hunde i lidt større størrelse end et frimærke.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...