Hop til indhold

Begravelse?

Gæst Juhuulemanden
 Share

Recommended Posts

Gæst Juhuulemanden

Hej Hunde-forum.

Jeg mistede desværre i søndags min bedste ven og første hund, som døde af hjertestop 14 år gammel. :( Jeg vil hører hvad i gjorde m.h.t. begravelse af jeres hunde? Jeg har en have hvor vi har planlagt han skal begraves på hans yndlingsplads, men købte i gravsten eller andet for at markerer stede eller hvad gjorde i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det er trist når man mister sin hunde ven - men det er jo desværre en del man ikke kan undgå :megaked:

Mine tidligere hunde er blevet kremeret og derefter gravlagt - der er ikke markeret hvor de ligger - men det kan jeg godt huske uden.

Det er den fremgangs måde jeg anvender og også vil bruge når tiden kommer til de 3 jeg har nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Teitur blev begravet i en kiste med sin dyne og pude, hans yndeligs bamse, en pind og hans yndlingsbold. Skrev skrift på kiste og smed en blomst med da den blev sænket i jordenl .På hans gravsted sår en fugl der lyser om natten, der er et kors og sten rundt om graven. sidstedag13.jpg

Føler meget med dig, det er kun 3 måneder siden jeg mistede Teitur og er stadig meget ked af det. Håber du får en god begravelse med din hund.

gravsted2.jpg

gravsted3.jpg

sidstedag12.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites