Gæst Juhuulemanden Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hej Hunde-forum. Jeg mistede desværre i søndags min bedste ven og første hund, som døde af hjertestop 14 år gammel. Jeg vil hører hvad i gjorde m.h.t. begravelse af jeres hunde? Jeg har en have hvor vi har planlagt han skal begraves på hans yndlingsplads, men købte i gravsten eller andet for at markerer stede eller hvad gjorde i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Føler med dig. Det er så trist at miste sin bedste ven Men mht. at begrave dem, så har jeg kun prøvet det hjemme ved min mor, men nej vi har ikke brugt sten eller andet for at markere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Vi har et par hunde og en kat liggende samme sted, der har jeg plantet et kirsebær træ. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Det er trist når man mister sin hunde ven - men det er jo desværre en del man ikke kan undgå Mine tidligere hunde er blevet kremeret og derefter gravlagt - der er ikke markeret hvor de ligger - men det kan jeg godt huske uden. Det er den fremgangs måde jeg anvender og også vil bruge når tiden kommer til de 3 jeg har nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Vores hunde er begravet i vores have uden, at være kremeret. Vores Speedy blev aflivet sidste år p.g.a kræft og vi har plantet et hjertetræ på hendes grav og så er der også en sten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Alle vores hunde er blevet kremeret. Freia ligge ved den hundepension vi brugte den gang. Speedy og Mega ligger ved et træ hos noget familie som har lidt skov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Min gamle hund er begravet i haven. Jeg havde for år tilbage købt en lille labrador beton figur der stod i haven og den blev flyttet hen til hendes grav Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Jeg har 3 liggende i mine forældres have, da jeg boede der da de døde, eller boede til leje. Så de ligger der hvor jeg kan "besøge" dem. Alle tre gravsteder er markeret på hver deres måde, men de bliver ikke vedligeholdt så meget mere, som de gjorde i starten. Det gør mig ondt med din gamle hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Cookie skal kremeres og stå i en urne indtil jeg er klar til at begrave hende eller "slippe hende løs".. og det sker nok ikke de første 30 år... Jeg er ked af at høre om din gode ven, jeg kan slet ikke holde ud at tænke på at cookie også engang ska herfra. Jeg håber du finder den bedste løsning for dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 vi plantede også en busk. og lagde en stor kampsten nedenunder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bonniemaria Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Vi plantede et lille træ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Sørgeligt med din gamle ven. Hvis Bassil dør hjemme kommer han i jorden hos min mor som bor på landet.. Hvis han ender med at blive aflivet kommer han ikke med hjem igen tror jeg.. Men der er jo maaaange år til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Teitur blev begravet i en kiste med sin dyne og pude, hans yndeligs bamse, en pind og hans yndlingsbold. Skrev skrift på kiste og smed en blomst med da den blev sænket i jordenl .På hans gravsted sår en fugl der lyser om natten, der er et kors og sten rundt om graven. Føler meget med dig, det er kun 3 måneder siden jeg mistede Teitur og er stadig meget ked af det. Håber du får en god begravelse med din hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Basse blev kremeret og lagt i en urne. Da foråret endelig kom, tog vi i sommerhus og begravede urnen. Ovenpå plantede vi en Hibiscus med blå blomster, som forhåbentlig kommer til at stå pænt. Skæbnen ville at det blev gjort på hendes fødselsdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Min Emma blev kremeret.. Hun står stadig i vindueskarmen. Hendes ynglingsplads var, hvor jeg var. Så der blir hun. Har sagt, at dør jeg før tid, så skal hun med i kisten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Jeg har tre urner stående hjemme i reolen. Jeg har aldrig boet samme sted længe nok til at jeg ville have mine hunde begravet der. Planen er at vi sammen skal drysses ud i Storebælt. Men ellers synes jeg man skal gøre hvad der giver mest mening for én selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CamillaWaage Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Begge mine gamle hunde er begravet i haven et par meter fra hinanden. Der er ikke nogen gravsten eller noget, men der er plantet en blomst ved hver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts