Buddha Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Var på stranden med CCC og hendes fineste aussie i dag, de var så søde at stille op til fotoshoot, hvilket vi helt sikkert skal gøre igen - mit batteri døde nemlig efter alt for kort tid. Der kommer flere billeder i aften, kan ikke lige nå at se på flere lige nu :klap: Dette blev ikke helt godt nok desværre, men se lige så sød hun ser ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Glæder mig til flere i aften :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Årrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:lun: Du er fantastisk dygtig Buddha!!!!! Jeg bukker og nejer for at du gider.. Wow altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Smuk:lun: Hvad med Chili? hun er da også smuk:lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Smuk:lun: Hvad med Chili? hun er da også smuk:lun::hjerte: Yes, det er hun.. Men Chili var der hjemme.. Hun skal vist lige en tur til frisør først.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Wouw... Ihh altså jeg vil også bo på sjælland til tider :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Wouw... Ihh altså jeg vil også bo på sjælland til tider :-( Synes bare du skal se at komme her over :-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Wouw... Ihh altså jeg vil også bo på sjælland til tider :-( samme SMUKKE billeder og SMUK hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Yes, det er hun.. Men Chili var der hjemme.. Hun skal vist lige en tur til frisør først.. Okay men bagefter hun har været ved frisør vil vi have 10000000000000000000000000000000000 Chili billeder:hjerte: Wouw... Ihh altså jeg vil også bo på sjælland til tider :-( Også mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Wouw... Ihh altså jeg vil også bo på sjælland til tider :-( Flyt :banan: Tag Aussiepower med :banan: Og hvis i virkelig synes det er for besværligt, så tag herover til et eller andet engang og mødes med mig før/bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 samme SMUKKE billeder og SMUK hund! I kommer også bare her over... Jo flere jo bedre!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Flyt :banan: Tag Aussiepower med :banan:Og hvis i virkelig synes det er for besværligt, så tag herover til et eller andet engang og mødes med mig før/bagefter Men mine forældre gider jo ikke:megaked: Buddha kom til mig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Katrine92 Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Sikke nogle gode billeder, og flot hund - Må man spørge hvilket kamera/objektiv du bruger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 :hjerte: Caia: Hun er så smuk - og Buddha: selv dine "dårlige" billeder er gode :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Sikke nogle gode billeder, og flot hund - Må man spørge hvilket kamera/objektiv du bruger? Tak, hunden er Chili Con Caia's (men det har du nok regnet ud) Canon 40d og 18-270mm. :hjerte: Caia: Hun er så smuk - og Buddha: selv dine "dårlige" billeder er gode :klap: :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Heller ikke helt rigtigt fokuseret, men sjååw Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Hvor er det super gode billeder! (og naturligvis en meget smuk model ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Lækre billeder! Jeg vil rigtig gerne med en dag. Uden/med hund. Så kan jeg også lære lidt mere:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Ih Buddha du kunne godt til at bosætte dig på fyn, du tager super gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Smukke smukke billeder af en smuk smuk hund :hjerte: hvor er hun bare fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Lækre billeder! Jeg vil rigtig gerne med en dag. Uden/med hund. Så kan jeg også lære lidt mere:-D Det er jeg altså ikke sikker på at du kan - men vil stadig gerne, kunne være hyggeligt. Smukke smukke billeder af en smuk smuk hund :hjerte: hvor er hun bare fin! Hun er bare SÅ smuk og så er hun vildt sød og happy happy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Orke jow. Men I kan jo lige dinge mig, når I skal møde igen. Nu er jeg godt nok på kursus mandag - torsdag de næste 2 uger, men derefter kan jeg mere eller mindre hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Oooojjj! Sikke nogle fede billeder af én af mine yndlingsaussier. Hun bliver bare smukkere og smukkere for hvert billede jeg ser af hende.:hjerte: Og så vil vi også ha' en Buddha her i Jylland, der kan tage billeder af vores vovser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Oooojjj! Sikke nogle fede billeder af én af mine yndlingsaussier. Hun bliver bare smukkere og smukkere for hvert billede jeg ser af hende.:hjerte: Og så vil vi også ha' en Buddha her i Jylland, der kan tage billeder af vores vovser. I har en Ida_Asta Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 I har en Ida_Asta Hvor er du sød :kys: og fantastiske billeder som altid! Caia er bare så fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts