Hop til indhold

Leash-locket!!!


Recommended Posts

Er det KUN mig der tænker: :shock::shock::shock::shock:

 

Retractable Leashes from LeashLocket | Instant Control & Safety in Convenient Retractable Leash

 

- eller er det fordi jeg har en hund der vejer 30kg, og som nogle gange bliver meget ivrig, når han er i snor??? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det KUN mig der tænker: :shock::shock::shock::shock:

 

Retractable Leashes from LeashLocket | Instant Control & Safety in Convenient Retractable Leash

 

- eller er det fordi jeg har en hund der vejer 30kg, og som nogle gange bliver meget ivrig, når han er i snor??? :engel:

 

Jeg tænker at den er fin til taskehundestørrelser, men for alle derover er det jo livsfarligt! Jeg ville ihvertfald ikke turde....!

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sådan en "hver dags snor" ville jeg ikke bruge den...

 

Men jeg synes den er SUPER smart til hvis man f.eks. skal være udenfor et sted hunden skal løbe fri, men man stadig har brug for lige at kunne få fat på hunden...

 

Ganske smart.. Dog kunne jeg ikke forestille mig at bruge den på vores hunde, kunne forestille mig den ville gå til i "hunde leg"... hehe...

 

Men derudover kunne jeg sagtens finde på at bruge den...

 

Hernede har vi mange strækninger hvor hunden må gå løs, og så kommer der lige 5-20 meter den ikke må gå løs, og så må den gå fri igen... I forhold til at rende rundt med en stor klodset flexi når hunden er løs, så kunne jeg sagtens se det smarte i denne her!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...