Gæst Calla Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Hej, Idag da vi var ude og købe ind blev jeg fristet til at betale de 35 kr til en chokoladejulekalender med hundechokolade fra best friend. Hvad er jeres mening om Julekalendere og Julegaver til hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Synes det er noget pjat.. Har rigeligt problemer med gaverne til fanilien og ville afskaffe julen hvis jeg kunne.. Hunden aner jo ikke om det er jul eller påske! Spild af penge... Vi køber alle sammen rigeligt til vores hunde i forvejen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Vi fik en til tea sidste år, og det var mega hyggeligt. Tror vi laver en selv i år, men med sundere godbidder, og ting vi faktisk kan bruge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Købe-julekalendere til hunde gider jeg heller ikke. Men jeg lavede engang en "pakke-kalender" hvor der for hver dag var en lille papir-lap, hvor der stod en lille aktivitet, som jeg skulle lave med min hund (dengang havde jeg kun en hund) Det var f.eks. en lille hundekunst, som han skulle lære den pågældende dag, eller der stod hvilket aktiveringslegetøj han skulle ha foder i den dag Hunden fattede selvfølgelig ikke, at det havde noget med jul at gøre, men det var sjovt og hyggeligt for os begge :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Nej, nej, nej alt det nonsens er jo profit lige ned i producenternes lommer. Jeg elsker alt ved Julen og højtider i det hele taget - men mine hunde skal ikke have gaver og julekalendere - de skal bare have en så stille og rolig højtid så de ikke stresses unødigt, spise det mad de plejer og bare hygge med familien - ligesom når det var hverdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Teitur kunne ikke tåle noget af det der var i julekalender til hunde. Et år da han stadig ikke var syg, købte jeg en med såkaldt hundechokolade, men ikke om han ville spise det. Så han fik bare julegave, han synes det var SÅ spændende at pakke gaver op og jeg har billeder fra hver jul med ham hvor han står og venter SPÆNDT på hvad der er i pakken til ham og den jul han blev mest lykkelig var hvor han fik en rød bold, så, så vi han ikke resten af aften, udover når han skulle ind og prale med den her et billede fra hans sidste jul og her et par billeder fra julen 09 og en meget glad Teitur med sin røde bold og et træt Teitur sidst på aften Tjaldur kan heldigvis tåle noget mere, så ham har jeg lige købt julekalender til, fik den tilsendt med posten i går, det er en julekalender med tørret kød ting Tyggesnacks billigt hos zooplus: Julekalender til hunde og ja det kan da godt være at hundene ikke ved det er jul, men det gør jeg og jeg bliver glad af at se dem glade. Synes det er så hyggeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg får selv julekalender så det skal hunden da også have Og julegave skal han også have Julemaden skal han også smage og han er med til julehygge - dog ikk lig dansen om træet levende lys og ivrig retriever pelsede hale er vist ikk en god cocktail. Og ja det er penge lige i lommen på producenterne - men vi bruger da penge på så mange andre hundeting så det går nok Det betyder noget for mig og gør mig glad. Og det er vel det vigtigste jeg vil hygge mig med at barney og jeg spiser kalender sammen hver morgen i december. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg synes egentlig også det er noget pjat - jeg holder heller ikke fødselsdag for min hund. På den anden side - så længe folk godt ved at de gør det for deres egen skyld og selv bliver glade af det, som Stella siger, kan jeg heller ikke have ondt af at de benytter sig af lejligheden til at hygge lidt ekstra om hunden. Jeg ville bare selv føle mig fjollet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg synes egentlig også det er noget pjat - jeg holder heller ikke fødselsdag for min hund. På den anden side - så længe folk godt ved at de gør det for deres egen skyld og selv bliver glade af det, som Stella siger, kan jeg heller ikke have ondt af at de benytter sig af lejligheden til at hygge lidt ekstra om hunden. Jeg ville bare selv føle mig fjollet. Man skal jo bare gøre det man selv har det godt med. Jeg ELSKEDE at købe bamser til Teitur, fordi Teitur ELSKEDE det. Han blev så overglad hver eneste gang han fik en ny bamse, så det bedste var at give ham en bamse, selvom han havde nogen i forvejen. Tjaldur gider jeg ikke købe bamser til, han gider dem ikke, til gengæld har han julelys i øjnene når han må få et tyggeben. Jeg elsker at gøre mig umage med at finde et eller andet ekstra lækkert til ham. Helt obtjektiv kan jeg da sagtens se at det er lidt plat at købe en julekalender til sin hund, men det er bare så hyggeligt, jeg elsker sådan noget, så derfor gør jeg det. Tjaldur forstår det ikke, men synes sikkert det er dejligt med en guf hver dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Julekalender ikke mere, men de føste år jeg havde hund, havde jeg en. Det var så bare en krukke hun fik en kiks fra, når jeg fik mit stykke chokolade, det var hyggeligt;) Men jule og fødselsdagsgaver får de:) Faktisk både giver og får de gaver af alle i familien, hehe Og de elsker at pakke op! Gamle sille pige er nsrat ligeså klog på jul som gamle Futte var! Hun er helt klar når træet kommer ind og hun stjæler gaverne før tid hvis ikke man vogter over hende. Samtidig logre hun kræmmerhus ned fra træet, så hun kan spise peppernøderne og hun venter tålmodig på at smage and og flæskesteg, hun går enda med rundt om træet, jo jo, hun ved godt at jul er hyggeligt og hun er tæske træt dagen efter som alle os andre:) Mysla derimod stresser noget..uha der er alt for meget gang i folk sådan en juledag, så hun er først glad når alle sidder ned og pakker op, så snork sover hund, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg købte verdens sødeste kikse-kalender for 2 år siden, vi har gemt den og så putter jeg selv en kiks i om morgenen. Cookie får lov til at snuse sig frem til den rigtige låge.. og julegaver får hun.. pakket ind med en hundekiks som til og fra kort. Hun pakker selv op og ligner ihvertfald en der synes det er det sjoveste i hele verden at flænse og flå papir op og finde et nyt stykke legetøj eller en bamse. Hun logrer og siger pjatteknurre lyde og springer rundt af glæde. Det er også en fest for os andre Hun får også fødselsdagsgaver og hundelagkage. Der er både makrel, leverpostej, kyllingepølser og lidt vingummi. Selvfølgelig ikke større portion end hun ville få i tørkost. Jeg er heldig at hun ikke bryder sig om chokolade, hverken til mennesker eller hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg fik en julekalender til Eris sidste år. Ligesom med mig, så duer det bare ikke med en julekalender. :pift:Jeg kan ikke holde fingrene væk og åbner gerne alle lågerne på en gang. Da jeg var barn gjorde jeg det samme. Lukkede dem til igen så man ikke kunne se, at jeg havde spist det hele. Jeg skal ikke have hverken jule eller fødselsdagsgave før tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Bassilberner style fra min side - har du en ukendt tvilling??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Men er enig med Iben og stella at det er fint hvis andre får gode oplevelser for hund og ejer ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Men er enig med Iben og stella at det er fint hvis andre får gode oplevelser for hund og ejer ud af det Ideen med papirslapper med opgaver er sq da genial og billig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts