Gæst lone hansen Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Så skulle det åbenbart endelig lykkes Min lille baby..3 dage gammel og så smuk så smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Åhhh hvor nutte og tillykke Lone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Åhhh hvor nutte og tillykke Lone Tarker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Tarker Var så lidt :blink:. Må man godt være nys og spørge hvad babyen:lun: skal hedde ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Var så lidt :blink:. Må man godt være nys og spørge hvad babyen:lun: skal hedde ? Jeg tror ikke opdrætter har givet ham navn endnu. Og jeg ved heller ikke hvad jeg vil kalde ham. Jeg havde tænkt på Hector, men han ligner ikke en Hector Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hector,,,,,,,,,,,,,,, ahhhhhj deeeet sys jeg nu heller ikk lige han ligner hvis jeg må sige det da. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Han ku hedde Fredag , han født en fredag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hvor er han fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hvor er han fin Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Nårh hvor er han sød :hjerte: Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hvor ser han sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Hvilken skønhed !! Hvor er du dog heldig, tillykke med ham :klap: Og dejligt at det endelig lykkedes for dig at få en lille løve Han ligner faktisk min lille Ivy dengang han var en baby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Tillykke, han er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Tillykke med ham :banan: Hvor er han bare kær. Er han relateret til nogle af dem "vi kender"? Hvem er hans forældre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Tillykke med hundebebsen ...han er vel nok kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Tillykke med ham. Hvor er han lille og fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Tillykke med ham :banan: Hvor er han bare kær. Er han relateret til nogle af dem "vi kender"? Hvem er hans forældre? Hans mor hedder lions of denmark guardian Angel (Molly) og faren hedder Lions of Denmark Merry xmas scrooge (crazy)..Og nu har han jo fået 3 søskende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Hans mor hedder lions of denmark guardian Angel (Molly) og faren hedder Lions of Denmark Merry xmas scrooge (crazy)..Og nu har han jo fået 3 søskende De små hvide? Dejligt for dem alle Nogle af de mere løveerfarne må hjælpe med mig, om Angel/Scrooge er relateret til de andre herinde dog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Og jeg har fået nye billeder fra min opdrætter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Hvor ER han fin :hjerte: Hvordan kommer han til at se ud som voksen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Min baby sammen med hans nye søskende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lone hansen Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Hvor ER han fin :hjerte: Hvordan kommer han til at se ud som voksen?JA de små hvide terrierhundehvalpe Han kommer til at ligne sin mor .Og jeg tror at crazy er i familie med Halfdan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 JA de små hvide terrierhundehvalpe Han kommer til at ligne sin mor .Og jeg tror at crazy er i familie med Halfdan [ATTACH=CONFIG]99168[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]99169[/ATTACH] Hun er godt nok også køn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts