Lonny Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Den kan godt nok se sur ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Jeg ved ikke :hmm: Synes nu stadig ham her tager prisen Men din er sødere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Seriøs kropsbygning....hehe...så må man godt se lidt barsk ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Når jeg kommer hjem vil jeg finde et billede af Dexters bror Han så seriøst også bare sur ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Jeg ved ikke :hmm:Synes nu stadig ham her tager prisen Men din er sødere Ok, han ser nu også ret sur ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Seriøs kropsbygning....hehe...så må man godt se lidt barsk ud... Så du mener, at det er fordi de to hvalpe er ret firkantede at de ser så sure ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Jeg tror det er fordi billederne er taget oppe fra og at hvalpene kun har fulgt kameraet med øjnene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Jeg tror det er fordi billederne er taget oppe fra og at hvalpene kun har fulgt kameraet med øjnene. Det er det helt bestemt, derfor de får de "sure øjnbryn"... Dexters bror havde dem dog permanent pga aftegn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Jeg tror det er fordi billederne er taget oppe fra og at hvalpene kun har fulgt kameraet med øjnene. Det kan måske også forklarer hvorfor hvalpen på mit billede ser ud som om den ikke har nogen bagben :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Årh, de er da søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Det kan måske også forklarer hvorfor hvalpen på mit billede ser ud som om den ikke har nogen bagben :hmm: Hvad mener du? - Hundehvalpe gror da altid direkte op af gulvet? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Den kan godt nok se sur ud [ATTACH=CONFIG]98840[/ATTACH] *Fnis* den hvalp ligner Ice Cube Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Når jeg kommer hjem vil jeg finde et billede af Dexters bror Han så seriøst også bare sur ud Husky hvalpe kan virkelig se onde ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 13, 2012 Rapporter Share Besvaret November 13, 2012 Så du mener, at det er fordi de to hvalpe er ret firkantede at de ser så sure ud Nope...den første har lige læst ekstrabladet...Sagt på tyktflydende harlemsk "wut tha fuck? U talkin' bout my brotha man?"... og den anden er bare sur fordi den har fundet ud af at dens mor var en kat og dens far var en ugle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 *Fnis* den hvalp ligner Ice Cube Det gør den rent faktisk :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts