Hop til indhold

Hjælp min hvalp på 7 mdr.


Gæst Baiko
 Share

Recommended Posts

Jeg vil ALTID sætte Baikos behov først - jeg kunne ALDRIG ALDRIG ALDRIG finde på at lade ham lide fordi jeg ikke kan holde ud at miste ham. Han fortjener ingen smerte - og jeg vil gøre ALT for ham!

 

Baiko er meget mere rolig end han plejer - slet ikke så hvalpet :/ men han spiser stadigvæk med stor appetit.

 

Jeg ved det, og jeg håber ikke du misforstod:bighug:

 

Jeg husker hvordan det var at stå med en kronisk syg hund:( Det er bare SÅ hårdt!

 

Jeg håber jeres dyrlæge har nogle bud på behandlingsmuligheder, og hvis ikke, at i finder en dyrlæge der kan og vil hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Christine-toft

Vi døjede også meget med at August havde diarre, selvom han spiste og legede som han plejede. nu har jeg ikke læst de andres svar, så kan godt være jeg kommer til at gentage noget :) men dyrlægen gav os nogle mælkesyrebakterier til han, og samtidig kom han på skånekost indtil maven var på plads igen, han fik havre grød med honning (ikke sukker, det kan de ikke tåle, sagde dyrelægen) til morgenmad og kogte ris og kylling til aften :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi døjede også meget med at August havde diarre, selvom han spiste og legede som han plejede. nu har jeg ikke læst de andres svar, så kan godt være jeg kommer til at gentage noget :) men dyrlægen gav os nogle mælkesyrebakterier til han, og samtidig kom han på skånekost indtil maven var på plads igen, han fik havre grød med honning (ikke sukker, det kan de ikke tåle, sagde dyrelægen) til morgenmad og kogte ris og kylling til aften :)

 

TS har fået undersøgt hunden ved en gastroskopi, som viser meget irriteret tarm og manglende næringsoptag. Så der skal desværre nok lidt mere til end mælkesyrebakterier og hjemmelavet mad. :(

 

Håber dyrlægerne finder en løsning og giver jer de fuldstændige oplysninger at træffe beslutninger udfra hvad end det er behandling eller aflivning. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...