Hop til indhold

Månedens hund november 2012 - "julehund"


Dorte
 Share

Månedens hund november 2012  

50 stemmer

  1. 1. Månedens hund november 2012

    • Hund nr. 1
      20
    • Hund nr. 2
      4
    • Hund nr. 3
      17
    • Hund nr. 4
      9


Recommended Posts

åbenbart ikke nødvendigt, uanset hvor mange der er er Izzie bare aldrig den med flest stemmer :stupid:
Personligt kan jeg ikke ret tit genkende hundene. I den her måned kan jeg kun genkende Tyson, fordi han ikke ligner nogle af de andre hunde herinde. Og jeg stemmer jo ud fra hvad jeg synes er sødt/flot/sjovt. Så det er altså ikke noget personligt, hvis jeg sjældent får stemt på nogens billede - jeg synes jo de allesammen er gode.. Men når jeg skal stemme, stemmer jeg selvfølgelig på det billede jeg synes er bedst :-)

 

Men derfor er hundene jo stadig dejlige. Og jeg kan også fortælle, at jeg i de sidste tre afstemninger kun har fået 1 stemme. Og sådan er det jo bare at deltage i konkurrencer - nogle gange kan folk bare ikke lide ens billeder, men det ændrer jo ikke på at hunden er super dejlig.

 

Det skal du ikke tage så tungt, tror jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det var godt nok ikke mange denne gang.

Vandt Tyson ikke sidste år med dette billede? Synes jeg har set det før. Han er så kær.:hjerte:

 

Sidste år lavede jeg dette med Gracie, men I år har jeg ikke fået lavet noget. Vi vandt så heller ikke noget.

 

Ved sgu heller ikke liiiige hvad det er hun ligner her? Det ser lidt ømt ud.:-D

397746_2582977207621_1863636171_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vandt Tyson ikke sidste år med dette billede? Synes jeg har set det før. Han er så kær.:hjerte:

 

Han vandt med dette billede (men tror nu, at det var forrige år):

 

julepynt5.jpg

 

Det var dengang, der var hjælpetråde til månedens hund, og der viste jeg også det billede frem, jeg deltager med denne gang, så det er nok der, du kan huske det fra. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vandt med dette billede (men tror nu, at det var forrige år):

 

[ATTACH=CONFIG]99426[/ATTACH]

 

Det var dengang, der var hjælpetråde til månedens hund, og der viste jeg også det billede frem, jeg deltager med denne gang, så det er nok der, du kan huske det fra. :-)

 

Nååh ja. Det var det billede. Så sødt, men kan egentlig bedre lide det billede der er med denne gang.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...