Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Månedens hund november 2012 - "julehund"

Månedens hund november 2012 50 stemmer

1. 1. Månedens hund november 2012

• Hund nr. 1
      40%
      20
    • Hund nr. 2
      8%
      4
    • Hund nr. 3
      34%
      17
    • Hund nr. 4
      18%
      9

Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Besvaret

Er det boss eller Edie gud hvor det sødt når han sådan kigger op efter sokken :lun:

Besvaret
lige mine ord! :shock: slet ikke flere?!

åbenbart ikke nødvendigt, uanset hvor mange der er er Izzie bare aldrig den med flest stemmer :stupid:

Besvaret
åbenbart ikke nødvendigt, uanset hvor mange der er er Izzie bare aldrig den med flest stemmer :stupid:

Izzie er også fin! :hjerte:

næste år må du gå hele vejen med nissedragt, kane og julegaver :mrgreen:

Besvaret
Personligt kan jeg ikke ret tit genkende hundene. I den her måned kan jeg kun genkende Tyson, fordi han ikke ligner nogle af de andre hunde herinde. Og jeg stemmer jo ud fra hvad jeg synes er sødt/flot/sjovt. Så det er altså ikke noget personligt, hvis jeg sjældent får stemt på nogens billede - jeg synes jo de allesammen er gode.. Men når jeg skal stemme, stemmer jeg selvfølgelig på det billede jeg synes er bedst :-)

Men derfor er hundene jo stadig dejlige. Og jeg kan også fortælle, at jeg i de sidste tre afstemninger kun har fået 1 stemme. Og sådan er det jo bare at deltage i konkurrencer - nogle gange kan folk bare ikke lide ens billeder, men det ændrer jo ikke på at hunden er super dejlig.

Det skal du ikke tage så tungt, tror jeg :-D

Besvaret
lige mine ord! :shock: slet ikke flere?!

Mon ikke det er fordi det først er næste måned folk går juleamok:hmm:der havde det måske givet lidt flere billeder:genert:

Besvaret

Så må izzies mor blive bedre til at tage billeder :mrgreen:

Besvaret
Så må izzies mor blive bedre til at tage billeder :mrgreen:

:lol: Har deltaget med et billede taget af min mors mand, der har verdens mest fancy kamera og meget intens som hobby :sjov:

Må vist få mig en mere nuttet hund :hmm:

Besvaret
:lol: Har deltaget med et billede taget af min mors mand, der har verdens mest fancy kamera og meget intens som hobby :sjov:

Må vist få mig en mere nuttet hund :hmm:

Izzies nuttethed fejler da ingenting :lun:

Besvaret

Nej det var godt nok ikke mange denne gang.

Vandt Tyson ikke sidste år med dette billede? Synes jeg har set det før. Han er så kær.:hjerte:

Sidste år lavede jeg dette med Gracie, men I år har jeg ikke fået lavet noget. Vi vandt så heller ikke noget.

Ved sgu heller ikke liiiige hvad det er hun ligner her? Det ser lidt ømt ud.:-D

397746_2582977207621_1863636171_n.jpg

Besvaret

Vandt Tyson ikke sidste år med dette billede? Synes jeg har set det før. Han er så kær.:hjerte:

Han vandt med dette billede (men tror nu, at det var forrige år):

julepynt5.jpg

Det var dengang, der var hjælpetråde til månedens hund, og der viste jeg også det billede frem, jeg deltager med denne gang, så det er nok der, du kan huske det fra. :-)

Besvaret
Han vandt med dette billede (men tror nu, at det var forrige år):

[ATTACH=CONFIG]99426[/ATTACH]

Det var dengang, der var hjælpetråde til månedens hund, og der viste jeg også det billede frem, jeg deltager med denne gang, så det er nok der, du kan huske det fra. :-)

Nååh ja. Det var det billede. Så sødt, men kan egentlig bedre lide det billede der er med denne gang.;-)

• 2 weeks later...
Besvaret

Tillykke til vinderen.

Hvad mon næste måneds emne bliver?

• 2 weeks later...
Besvaret

hvad er en hjælpetråd ?

Besvaret
hvad er en hjælpetråd ?

En tråd, hvor man kan lægge sine billeder op og få hjælp til hvilket et man skal vælge :-) Det blev brugt engang, men så blev det bestemt, at vi ikke skulle det mere, fordi alle billederne skulle være nye for os alle sammen :-)