Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Jeg sys I er vilde, hvor længe er I ude med hunden ca om dagen? Føler mig som dååårlig hundemor, men altså hun får jo ca 1½-2 timers tur om dagen + det løse med småtræning og så er hun med alle steder, fx på travbanen og se løb osv. Men tror vi er et sted mellem 30-40 km nu, det er jo mindre end 1/3 del end mange af jer andre..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har gået morgentur, og gået på tur med tanterne og faret vild i skoven. Men man går jo langsomt i mørke og inde i en skov(total offroad) - så vi kom op på 4,65 km på 1½ time :lol:

Så indtil nu har vi gået 7,45km i dag. Håber stadig på en aftentur.

 

i alt: 125,45 km og forbrændt 7324 kcal

 

I er for vilde! Den med 4,65 kan jeg så tilføje sammen med den sædvanlige ca 1,5 km morgentur for idag;) Der skal nok kun nattetisses som det eneste mere idag;) Der snorkes sødt! Men gud hvor er mine ben trætte! Det der ofF road er jeg vist ikke i form til, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sys I er vilde, hvor længe er I ude med hunden ca om dagen? Føler mig som dååårlig hundemor, men altså hun får jo ca 1½-2 timers tur om dagen + det løse med småtræning og så er hun med alle steder, fx på travbanen og se løb osv. Men tror vi er et sted mellem 30-40 km nu, det er jo mindre end 1/3 del end mange af jer andre..

 

Ikke så længe. I morges gik vi 2.82 km på 43 minutter, og så gik vi 8.42 km på 1 time og 49 minutter (Luna var SÅ langsom den første kilometer, så det tog os små 20 minutter:lol:), normalt går vi vel en km på 11-12 minutter, det er lidt hip som hap. Når Luna giver den gas, kan vi godt ligge lige under 10 minutter pr km, det sker gerne når vi har gået 6-7 km, så sætter hun lige farten op et par km:-D

 

Natturen er bare lige ud af døren og tisse, og ind igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sys I er vilde, hvor længe er I ude med hunden ca om dagen? Føler mig som dååårlig hundemor, men altså hun får jo ca 1½-2 timers tur om dagen + det løse med småtræning og så er hun med alle steder, fx på travbanen og se løb osv. Men tror vi er et sted mellem 30-40 km nu, det er jo mindre end 1/3 del end mange af jer andre..

 

Nu ligger vi jo ikke i den høje ende, men vi går som regel kun med en fart af 3-4 km i timen og er ude ca halvanden time om dagen på hverdage, lidt mere når jeg har fri. Vi kan sagtens være længere tid ude, hvis pigerne graver mus, kan de jo bruge en time på samme sted, så det kommer der ingen km ud af, hehe

 

Synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed, men hvis du vil komme derop ad i km, så er et godt tip at gå med hunden løs eller i meget lang line et sted uden mange forstyrrelser, så kan man nemmere bare tilbage distance;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ligger vi jo ikke i den høje ende, men vi går som regel kun med en fart af 3-4 km i timen og er ude ca halvanden time om dagen på hverdage, lidt mere når jeg har fri. Vi kan sagtens være længere tid ude, hvis pigerne graver mus, kan de jo bruge en time på samme sted, så det kommer der ingen km ud af, hehe

 

Synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed, men hvis du vil komme derop ad i km, så er et godt tip at gå med hunden løs eller i meget lang line et sted uden mange forstyrrelser, så kan man nemmere bare tilbage distance;)

 

eller lære hunden at elske at løbe frem for at grave efter mus :blink:.

 

er vel ude mellem 2-4 timer hver dag.

 

Bagge: kan høre du ligesom mig har hunden med rigtig mange steder, og så tror jeg ikke du behøver have dårlig samvittighed overhovedet. Hvis hun er glad og frisk etc etc bliver hun jo tydeligvis simuleret som hun skal. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

eller lære hunden at elske at løbe frem for at grave efter mus :blink:.

 

er vel ude mellem 2-4 timer hver dag.

 

Bagge: kan høre du ligesom mig har hunden med rigtig mange steder, og så tror jeg ikke du behøver have dårlig samvittighed overhovedet. Hvis hun er glad og frisk etc etc bliver hun jo tydeligvis simuleret som hun skal. :-D

 

Vent du bare til zeus er 8 eller 11 og gigten knager, så er sådan musebeskæftigelse rigtig dejligt;) Og som nævnt tidligt i tråden, sheila havde banket jer alle sammen i hendes unge dage med 40 km ride eller cykeltur om ugen foruden alle gåturene;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

havde sat mig for en lang tur i morges...men pludselig kaldte toilettet bare voldsomt høj, og det var ikke den slags der kunne ordnes i en hæk...:mrgreen:...så vi måtte nøjes med små 3km...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jagt fredag. Det blev til 12,2 km da jeg gik til bilen flere gange for at skifte hund. Lørdag 2 gange agility træning, mand luftede, og det blev kun til 800 meter. I dag konkurrence i agility, jeg får dog nok problemer med at huske at tænde/slukke phonen, jeg skal løbe 8 løb, men har jo ikke hundene med hele tiden

Ialt 101,1 km

Og bedst af alt Carla blev hentet på Århus Dyrehospital i går kl 16, noget mager og afkræftet. Men i bedring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
3,69 her til morgen....i den såkaldte snestorm....Synes nu den er ret fimset...hæhæ...

Heroppe er den hvertfald ikke fimset..Det vælter ned, og har væltet ned hele natten..HUndene er DRIVvåde efter 2 min..På den gode side går de lige ud og pisser og skider og så ind igen...

 

Gode billeder..de ser ud som om de nyder det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
her startede det også i aftes, og har sneet helt indtil nu, hvor det mere ligner regn....:-D...men ikke noget voldsomt, vi kunne nøjes med at tørre poter da vi kom hjem...:-D
Her ligger 1½ meter sne..denne gang kommer vinden fra den modsatte side af sidst så nu flyver det vel op til mig det hele, helt fra Aalborg :megaked: Det stormer også så alt er jo hvidt, hvidt og hvidt
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...