Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Nej, jeg tror heller ikke kalorietallet er helt præcist, når man hverken regner med hvor hurtigt man er gået eller hvad ens puls er.. Men det er nu fint nok for mig, at det ikke kan være helt præcist, det vigtigste for mig er at jeg forbrænder noget... Hehe

På endomondo er der også tid på.

 

Nu tager jeg lige turene siden fredag, hvor jeg passede Sisqo:

 

Fredag: 10.78 km, 432 kcal gået på 2 timer 7 minutter og 42 sekunder = 5.1 km/t

Søndag: 2.67 km, 107 kcal gået på 37 minutter og 34 sekunder = 4.3 km/t

11.24 km, 456 kcal gået på 2 timer 11 minutter og 34 sekunder = 5.1 km/t

Mandag: 2.55 km, 103 kcal gået på 36 minutter og 26 sekunder = 4.2 km/t

2.64 km, 104 kcal gået på 35 minutter og 22 sekunder = 4.5 km/t

2.78 km, 113 kcal gået på 40 minutter og 23 sekunder = 4.1 km/t

 

De to lange ture i højt tempo, der havde vi dampbarnet med hehe. Efter vi er flyttet til Herfølge, har Luna sat farten ned på vores gåture, jeg ved ikke hvorfor:hmm:

 

*************

Jeg kan godt tilføje højde og vægt i endomondo. 160 cm og 51 kg:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lørdag + søndag: 9,4 km Vi trænede begge dage, derfor er der ikke blevet gået længere.

mandag: i dag afslapning oven på weekenden for Zeus så 6,7 km er det blevet til

samlet kcal over de tre dage er(ifølge iform):888 kcal

Burde virkelig bruge mit seje gps ur til det, må indføres i morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg skal igang med at bruge endomondo igen. Lige pludselig ville den ikke tracke noget som helst, også er jeg bare holdt op med at bruge den. Jeg synes det er en mega god motivation til at gå lidt længere og lidt mere op ad bakke osv ;)

 

Jeg prøver at installere igen og se om det så ikke fungerer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev til 12 km, 963 kcal og 3 timer og 26 min.

Sikke en skøn tur vi har været på <3 Jeg elsker at have fri. :blink:

Vi har haft leget, trænet, hun har gået "fri", hoppet op på genstande, mødtes med min veninde og hendes hund. Dejlig stille og rolig tur! Nu er vi begge trætte <3

Mobilen valgte at gå ud under turen imens jeg prøvede at tage et billede, så vi måtte starte forfra. :???: Heldigvis er det registreret på deres hjemmeside.

 

Endomondo: Du har forbrændt en burger.

Den sidder jeg og æder lige nu. Mums. :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

I hvor er I flittige, jeg har kun haft mine 3x1km om dagen de sidste dage, og ikke med Endomondo tændt :( jeg er en skovl til at huske telefonen, men det vidste jeg egentlig godt, inden at jeg gik igang, jeg har vænnet mig til at lægge min telefon inden at jeg går ud, det har kostet mig 3 telefoner, at have dem liggende i mine "hundebukser", når jeg har været ude, hmm måske at jeg skulle nuppe en af sønnernes gamle telefoner, så det kun er den jeg tager med når jeg går ud.

Indtil videre siger E. at jeg har forbrændt 2 burgere, så det er jo fint, hvis jeg så bare ikke spiser 3 :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj vi har haft nogle sløve dage! Igår glemte jeg at måle og vi gik kun små ture. Idag har de både været med ved dyrlægen og gå en lille tur der og været i skoven og aften turen venter endnu, men det er indtil videre kun blevet til 2,11 km! Det er dælme ikke meget, hehe

 

plus 1,46 km = dagens aften pruttetur;)

 

I morgen tager vi revance;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...