Hop til indhold

QXL hund


Kaya & Mette
 Share

Recommended Posts

Hvis ikke at der lige var flyttet en ny hund ind her... Hvis ikke jeg hadede at køre i tog... Hvis han boede tættere på... Hvis ikke det var komplet umuligt at finde en hundesitter... Hvis jeg ikke var imod at købe hund på en internetauktion...

Men jeg håber der findes nogen der ikke lider af mine hæmninger!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg ikke var imod at købe hund på en internetauktion...

 

Jeg blev faktisk også temmelig overrasket over, at det er lovligt! Altså jeg ved godt, at på DBA og lign. kan man vel også komme med et bud, selvom der står en pris, men det er bare som om en reel auktion virker lidt mere ... hvad skal man kalde det ... usmageligt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den sælges jo ikke som auktion, der står jo den bliver givet væk.. Så mon ikke det bare er for at få den "ud på så mange sider som muligt" ?

 

Jo, det er det nok. Jeg havde ikke lige lagt mærke til, at der stod "gives væk" i annoncen, og øverst står der "giv et bud"; men det står der nok i alle annoncer på QXL :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

hunden har jo så åbenbart fået et nyt hjem som der står på gul og gratis annoncen.

 

Men man har ikke fundet det ulejligheden værd at pille annoncerne ned igen, trods det at der er gået næsten en uge siden han blev omplaceret. Måden det skete på iflg G&G debatten lyder lidt underlig.

I grunden kunne jeg godt have lyst til at byde ind med én krone. Derved indgås jo en forpligtende handel som sælger ikke kan gennemføre, bare så de kan lære det... Gad vide hvad sælger så ville gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...