Hop til indhold

Hvor godt dufter din tæve?


luckyluna
 Share

Hvor godt dufter din tæve  

20 stemmer

  1. 1. Hvor godt dufter din tæve

    • Dufter altid spændende både inden, under og efter løbetid og er selv meget opsøgende under løbetid.
      2
    • Dufter kun normalt interessant inden løbetid, men meget interessant og opsøgende under løbetid.
      1
    • Dufter ikke spændende inden løbetid og ikke særlig opsøgende eller interessant under løbetid.
      3
    • Dufter altid spændende inden, under og efter løbetid, men er ikke særlig opsøgende under løbetid.
      6
    • Miin tæve er steriliseret og dufter ikke særligt spændende for hanhunde
      3
    • Min tæve er steriliseret og dufter stadig/alligevel altid meget spændende.
      5


Recommended Posts

Afstemning følger!

 

Jeg har spekuleret om der kan være en sammenhæng mellem hvor godt en tæve dufter under løbetid, til "daglig" og så hvor opsøgende hund selv er under løbetid..

 

Sheila er jo bare ALTID monster lækker i alle hanhundenæser og har altid været det. Når hun har været i løbetid dufter hun laaaaangt væk, så der komme hunde rendende fra nær og fjern og hun har selv været meget opsøgende, samt højløbsk og parat i mange dage.

 

Mysla er nærmest modsat. Hun er meget uinteressant "til daglig" og når hun er i løbetid skal hannerne som regel have næsen helt i måsen på hende før de opdager at der er noget at komme efter! Hun er heller ikke paringsparat ret mange dage og hun skilter ikke med det.

 

Fortæl lidt om jeres hunde:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på, hvilken hanhund vi møder. Nogle hanhunde er bedøvende ligeglade med hende, andre er helt eksede. Vi mødte ofte en mand med en flatter og en Golden (før vi flyttede) og flatten var helt forelsket, hvor Golden retrieveren var ligeglad.

 

Så må du svare ud fra hvad du oftest møder. Mysla har vist kun mødt en hanhund der fandt hende vildt interessant...langt de fleste ignorere hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Martha dufter overdrevet godt altid - løbetid eller ej, så kan de færreste hanhunde lade hende være. Hun er på ingen måder opsøgende selv - hverken i det daglige eller under en løbetid. Men det er faktisk noget, som irriterer mig lidt, for det gør, at jeg desværre ofte undgår hanhunde med hende, da hun ikke selv siger fra, men heller ikke synes, at det er særlig sjovt at have sådan hængende i bagenden hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stemt: Dufter altid spændende inden, under og efter løbetid, men er ikke særlig opsøgende under løbetid.

Hun får normalt ikke lov at hilse i sin løbetid, fordi hun bliver bitchy hvis bejlerne snuser hende bagi.:lol: Hun siger fra med det samme. Men vi har da mødt et par frie hunde der kom rendende efter hende, de får bare ikke så meget ud af det. :lol: Passer mig rigtig godt, at hun kan sige fra, hvis der kommer frie hunde..

Tror ikke hun dufter sindssygt godt, men hun er jo lækker. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Barney sidder her ved siden af og siger at alle tæver altid dufter dejligt :slem: :mrgreen:

:banan:

 

og hvis de gider skælde lidt ud når man snuser til dem, så er det favoritten :stupid:

 

Ja, sådan er det jo for nogle unge hunde, men der er ligesom nogen tæver som nærmest er i risiko for at blive voldtaget selv udenfor løbetid, fordi de bare dufter helt fantastisk, og sådan en var min sheila.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stemt sidste mulighed, men vil ikke sige at alle hanhunde synes hun dufter interessant.

 

De lidt ældre hanhunde virker til, at have mere erfaring med om hunhunden dufter tilstrækkeligt godt til at turde risikere en overhaling :lol:

 

 

 

Ninja synes iøvrigt at alle hanhunde, som bare lægger det mindste an til at ville dufte, er supertrælse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg står med to vidt forskellige tæver.

 

Den er ekstrem bitchy og hanhundene skal lige prøve at tænke på at nærme sig hende eller dufte til hende. uden hun stiller sig op og skælder dem ud. De for ikke lov til at nærme sig hende, medmindre hun er højløbsk, men selv der kan hun være noget så stædig.

 

Den anden, tror ikke hun har forstået hvad det vil sige at være i løbetid. Hun siger aldrig fra til nogen handhunde, de kan både snuse og slikke hende bag i. Hvilket er lidt træls da det altid ender med at jeg skal skille hanhunden fra hende. Eneste possitive er at den anden er meget opmærksom på det, og har det med at blande sig og skælde hanhunden ud hvis den er fornærgående.

 

vedr. om de dufte godt under eller ude for løbetid. Er det efter min erfarning mere et spørgsmål om hvilken hanhund det er vi møder. Nogen er mere interessret end andre, mens nogle andre er helt ligeglade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...