Hop til indhold

Forbrydelsen


Umulia
 Share

Recommended Posts

SPOILERALERT SPOILERALERT!

 

megafesent. ikke så meget morderen som hele ... ja, nollert. og utroværdigt med statsministeren, der gerne bruger en hel valgkamp på at jagte forbrydere, men så pludselig bliver magtmenneske, når han HAR vundet, og faktisk havde tid og ro til at jagte en sandhed. og helt ærligt, kan pigens opdukken to timer i lukketid pludselig give dem en sikker sejr? fordi ALLE de manglende vælgere pludselig stemmer på statsministeren pg.a. en bortførelse? det giver ingen mening, jo. og bare ... altså der må da være mennesker på det taxafly, der har set, hvad der skete? og går en pet-agent virkelig sådan helt i panik og forsvarer en helt udgakket sarah lund og hjælper hende flygte? arj, det var bare lidt for nollert. og i øvrigt lidt fesent med en sådan relativt perifær og ikke-magtfuld person som forbryder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må indrømme at jeg IGEN er skuffet over hvem morderen er... Jeg havde håbet på en rigtig "whaaaat"... Og så er det bare som det hele tiden har set ud... Det synes jeg er ret.. kedeligt... Han havde jo været øverst over mistænkte længe.. øv øv, havde håbet at det var en rigtig "twisted end"...

 

Og så synes jeg bare de sagtens kunne have sluttet den langt bedre... Faktisk synes jeg denne her slutning efterlader langt mere "Hvad sker så nu?", end hvis.. Hun var kommet hjem, havde flyttet sammen med Borch og alt var bare super godt... Så kunne hun hænger sweateren på bøjlen, og det var det... Men nu skal vi jo for filan vide hvad det hele ENDER med? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også det var en lousy slutning og sidder med en flad følelse... Fint nok at reinhardt var mordren, men synes lunds handling var langt ude, og slet ikke en handling der ligger til skuespillerfiguren synes jeg... Alt for mange løse ender til sidst, aj det kunne de ærlig talt godt have gjort bedre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...