Hop til indhold

Billedtråd december 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 351
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min debut i denne tråd, Her er Ronja, min nye hund.

Vi har været oppe og hente hende i dag, en lang tur, da vejene ikke var de bedste, men hjem er hun kommet, og hvor er hun bare dejlig :)

[ATTACH=CONFIG]100864[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100865[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100866[/ATTACH]

 

 

Tillykke med hende, hun ser mega sød ud :lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er godt nok imponerende - sikker på hun er labrador? Buller måtte have is på sin tunge engang hun var kommet på bordet til en gryde fyldt med varm mad :mrgreen:

 

Jow jow, den er god nok, det står ihvertfald på tavlen:mrgreen: Men jeg tror det var godt for hendes mave og tunge, at hun ikke bare gik amok:-D Av til Bullers tunge:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er godt nok imponerende - sikker på hun er labrador? Buller måtte have is på sin tunge engang hun var kommet på bordet til en gryde fyldt med varm mad :mrgreen:

Bobo ville have gjort det samme - hvis han får at vide at han ikke må tage noget, så rører han det ikke. Han er en større pleaser end han er madglad :mrgreen:

 

Til gengæld gik min gamle retrieverblanding til en varm bradepande med småkager... to gange :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo ville have gjort det samme - hvis han får at vide at han ikke må tage noget, så rører han det ikke. Han er en større pleaser end han er madglad :mrgreen:

 

Til gengæld gik min gamle retrieverblanding til en varm bradepande med småkager... to gange :stupid:

 

Hun har ikke fået besked på noget:-D Jeg satte det bare og satte mig hen i sofaen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har ikke fået besked på noget:-D Jeg satte det bare og satte mig hen i sofaen:lol:

Årh... Det havde Bobo nok ikke gjort... Ikke i dag, hvor vi har gjort en masse ud af at lære ham at han godt må spise uden at få et værsgo først... Så er Luna nok bare klog og erfaren og ved at det gør av at spise meget varm mad :lol: I modsætning til Bobo, som bare er ung og dum :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min debut i denne tråd, Her er Ronja, min nye hund.

Vi har været oppe og hente hende i dag, en lang tur, da vejene ikke var de bedste, men hjem er hun kommet, og hvor er hun bare dejlig :)

[ATTACH=CONFIG]100864[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100865[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100866[/ATTACH]

 

Hvor er hun sød.

Er det Haarby på Fyn du bor i?

Link til indlæg
Del på andre sites

åen8.jpg

 

Lidt billeder fra i dag. Vi gik en smuk tur nede ved åen, Tjaldur fik istapper i sit skæg. Vi testede den såkaldte nye hundeskov der er kommet i grenå, bevares en mikro indhegning, der tager 5 minutter at gå rundt i. Det tog derimod 40 minutter at gå derud. Han nød det dog i fulde drag og det var en kæmpe succes, han legede med en anden hund, men blev dog bange for en stor hund, men viste INTET tegn på aggression. Men tør ikke tage ham med i en stor hundeskov ( der findes i øvrigt hellere ingen STORE hundeskove herude ) men altså en skov med mange hunde der er populær. Men dagen var lærerig, er så stolt af min lille hund. Han er jo ikke en døjt aggressiv over for andre hunde, faktisk var han langt mere bange og gemte sig lidt bag mig. At se ham i fri dressur og møde med andre hunde uden snor, var en stor og meget lærerig oplevelse og jeg føler jeg kender ham langt bedre nu, end jeg bare gjorde i morges.

Åen2.jpg

åen4.jpg

åen6.jpg

åen9.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Lidt billeder fra i dag. Vi gik en smuk tur nede ved åen, Tjaldur fik istapper i sit skæg. Vi testede den såkaldte nye hundeskov der er kommet i grenå, bevares en mikro indhegning, der tager 5 minutter at gå rundt i. Det tog derimod 40 minutter at gå derud. Han nød det dog i fulde drag og det var en kæmpe succes, han legede med en anden hund, men blev dog bange for en stor hund, men viste INTET tegn på aggression. Men tør ikke tage ham med i en stor hundeskov ( der findes i øvrigt hellere ingen STORE hundeskove herude ) men altså en skov med mange hunde der er populær. Men dagen var lærerig, er så stolt af min lille hund. Han er jo ikke en døjt aggressiv over for andre hunde, faktisk var han langt mere bange og gemte sig lidt bag mig. At se ham i fri dressur og møde med andre hunde uden snor, var en stor og meget lærerig oplevelse og jeg føler jeg kender ham langt bedre nu, end jeg bare gjorde i morges.

 

Sikke en dejlig historie! Fantastisk det går så godt med ham...:5up:

I forhold til at han har lavet udfald (også selvom de så ikke kommer af aggression men af usikkerhed), kan jeg godt forstå du vil undgå populære hundeskove i en del tid. Og jo også for hans skyld, så hans grænser ikke bliver overskredet

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en dejlig historie! Fantastisk det går så godt med ham...:5up:

I forhold til at han har lavet udfald (også selvom de så ikke kommer af aggression men af usikkerhed), kan jeg godt forstå du vil undgå populære hundeskove i en del tid. Og jo også for hans skyld, så hans grænser ikke bliver overskredet

 

Ja jeg er så stolt af ham, han gør store fremskridt, omend flere skridt tilbage nogen gange, men sådan er det jo.

Jeg har på intet tidspunkt set ham gøre udfald mod andre hunde NÅR han er løs. Feks har vi besøgt min veninde med hund i hendes have og der er de løse og Tjaldur er så sød. Jeg har også passet to tæver hos mig og der har intet været.

I går i hundeskoven var det også meget tydeligt at når han er løs, så er han faktisk mere usikker og gemmer sig, frem for at gøre udfald, det så jeg hvert fald intet af, tværtimod. På et tidspunk kommer der en stor hund hen til ham, den hilser venligt og begynder at løbe efter Tjaldur, som desværre bliver meget bange, han tager halene mellem benene og løber hylende væk, men kom dog meget hurtig tilbage igen og satte sig mellem mine ben, mens han igen hilste på den store hund, så han ikke skulle gå derfra med en dårlig oplevelse. Det endte med en god oplevelse.

 

Når han så er i snor er historien en helt anden ! Det er som en genudsendelse af Teitur. Teitur opførte sig som en dræberhund når han var i snor, han tolerede IKKE andre hunde. Var han løs, så var der intet, han kunne fint tages med i hundeskoven og omgås alle tæver og hanner. Havde jeg taget ham i snor i hundeskoven var det da derimod endt helt galt.

 

 

Men ja tager ikke til større hundeskove med mange hunde, for det ville være synd for Tjaldur, han skal ikke ud i noget han ikke kan overskue. Det i går var rigeligt, det var lige tilpas, der var to hunde mens vi var der og det var det. Han sagde tydeligt selv fra da han ikke kunne rumme mere, han satte sig nemlig nede ved lågen og ville tydeligvis gerne hjem nu. :-D

 

Han er så dygtig, han er en bedste efterfølger af Teitur jeg kunne få.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Der var vist nogen der var heeelt vilde med at komme på tur idag :lun:

 

Snegaringturmedmine3Cer2012018.jpg

 

Der blev hjulpet til med den is der satte sig fast:hjerte:

 

Snegaringturmedmine3Cer2012035.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012036.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012051.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012063.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012071.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012074.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012081.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012085.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012100.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012102.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012111.jpg

 

Og nogen havde HELT sikkert savnet sin yndlings Aussie:lun: Der blev i den grad leget til den store guldmedalje.

 

Snegaringturmedmine3Cer2012113.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012116.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012124.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012131.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012141.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012142.jpg

 

Snegaringturmedmine3Cer2012170.jpg

 

Chili gik stort set bag kæresten eller jeg hele tiden, hun er snu den lille Terrier.. Hun vil helst kunne følge vores spor i sneen :-) Så hun er ikke så nem at få billeder af :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne december hunde:lun:

 

Cookie synes ikke tø sne er specielt dejligt at lege i:fornaermet:

 

Men i dag var der heldigvis minus grader, så der blev både lyttet efter fasaner og "snust" efter div. smådyr:vuf:

 

 

Skønne cocker hund, han er ( kan ikke huske om det er en han eller hund ) simpelthen så smuk og med charmefrisure. :lun:

 

Kender til alt det med snekulger i tøsne, Tjaldur lignede en afskyelig snemand forleden. Vi er meget mere glade for frostsne. Du skal da lige se et billede af Teitur i tøsne.

 

snehund23.jpg

sne7joras.jpg

sne9tiljoras.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne cocker hund, han er ( kan ikke huske om det er en han eller hund ) simpelthen så smuk og med charmefrisure. :lun:

 

Kender til alt det med snekulger i tøsne, Tjaldur lignede en afskyelig snemand forleden. Vi er meget mere glade for frostsne. Du skal da lige se et billede af Teitur i tøsne.

 

[ATTACH=CONFIG]100961[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100963[/ATTACH]

 

Cookie er en hun :-). Tak, ja det bliver hun nød til, har prøvet at klippe den af, det var ikke et kønt syn men det voksede heldigvis ud igen:lol:

 

Hehe nej det er ikke altid lige sjovt men det positive er at man altid har snebolde ved hånden (hvis man altså kan få den ud af pelsen):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...