Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I kreds 6 har vi fået to valg muligheder. Og det er bestemt ned til rækkefølgen af størrelserne i de enkelte klasser(mener jeg, gider ikke lige gå ind og glo på min seddel). Men det er for at gøre det så nemt, så vi blot skal sige vi starter med spring eller agility, og så ved dommerne hvilken rækkefølge klasserne kommer i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Løber alle klasser begge dage?

 

Jeps :-D Så uanset tidspunkt du evt kommer, så vil du se en af os fedte rundt på banen :blink:

 

Edit: Kan tilføje at de åbne klasser løber fra ca 11-14, det er nok dem som er "sjovest" at se, + der er alle os som skal starte jo i "ilden" omkring samme tid.

Redigeret af Trixie83
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Arrggh, vi skulle have været til kusine Lily's 1 års fødselsdag i morgen, men det er udsat til næste søndag pga vejret.. men næste søndag skal jeg jo til konkurrence! :genert:

Tror godt jeg kan nå begge dele! :genert: Hvis jeg ikke er fuldt opsat på at løbe alle klasser. Ville nemlig også godt have Charles med, og løbe en any size klasse med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu, hvor jeg har sovet 4 timer og virkelig har så mange ting jeg burde lave, så kan jeg godt undre mig over, at jeg vælger at prioritere at køre til Odense og stå i en iskold ridehal i 8 timer :hmm:

 

Bare rolig selv om jeg er tilmeldt sidder jeg hjemme i varmen endnu

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men det var jo ikke helt spild af tid at tage et smut til Odense ;-) Karla tog sine første 2 DM udtag, så det var jo en rar ting. :5up: Disket i begge klasseløb. Det første - AG3 - pga. yderst vanskelig bane og førerfejl... Må lige tegne ag3 banen til jer på et tidspunkt...

 

AGÅben var et helt fantastisk løb. De der løb hvor alt bare spiller og intet kan røre en. Jeg var fuldstændigt høj i lang tid efter. Den vandt vi i fin stil!

 

SPÅben var ren tunnelkuller og efter 3 omgang i tunnellen kunne jeg godt se på Karla, at hun var helt skeløjet af ekstase.... Så hun løb lige lidt rundt i cirkler og gøede lidt før hun kunne komme videre i banen :lol: heldigvis valgte hun at løbe i den helt forkerte retning, så det var kun spild af tid - det gav ingen fejl... Men det kostede i tid. Så fejlfri var vi, men 3 sek. efter nummer 1, så vi måtte nøjes med en 6. plads. Men DM udtaget var hjemme.

 

SP3, hun havde ikke fået stressen ud af kroppen, så hun tyvstartede, løb lige forbi mig og op for at finde tunnellerne igen :evil: Simpelthen max stresset... Så vi løb ud istedetfor at kæmpe os banen rundt...

 

Men ag åben :hjerte: iiiiih ville virkelig ønske det var blevet filmet... Det var bare et helt fantastisk løb!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er i nået en tredjedel af vejen til DM... Det kan jo være du har noget at fejre i februar så :slem:

 

Aaah, det sagde Mona Lindhardt også: "nå men så er du jo udtaget når vi når Vilhelmsborg" - men altså.... nu ikke tage glæderne på forskud. Imorgen går det sikkert fint fint i klasseløbene og helt i hegnet i de åbne løb :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men det var jo ikke helt spild af tid at tage et smut til Odense ;-) Karla tog sine første 2 DM udtag, så det var jo en rar ting. :5up: Disket i begge klasseløb. Det første - AG3 - pga. yderst vanskelig bane og førerfejl... Må lige tegne ag3 banen til jer på et tidspunkt...

 

AGÅben var et helt fantastisk løb. De der løb hvor alt bare spiller og intet kan røre en. Jeg var fuldstændigt høj i lang tid efter. Den vandt vi i fin stil!

 

SPÅben var ren tunnelkuller og efter 3 omgang i tunnellen kunne jeg godt se på Karla, at hun var helt skeløjet af ekstase.... Så hun løb lige lidt rundt i cirkler og gøede lidt før hun kunne komme videre i banen :lol: heldigvis valgte hun at løbe i den helt forkerte retning, så det var kun spild af tid - det gav ingen fejl... Men det kostede i tid. Så fejlfri var vi, men 3 sek. efter nummer 1, så vi måtte nøjes med en 6. plads. Men DM udtaget var hjemme.

 

SP3, hun havde ikke fået stressen ud af kroppen, så hun tyvstartede, løb lige forbi mig og op for at finde tunnellerne igen :evil: Simpelthen max stresset... Så vi løb ud istedetfor at kæmpe os banen rundt...

 

Men ag åben :hjerte: iiiiih ville virkelig ønske det var blevet filmet... Det var bare et helt fantastisk løb!

 

Ja, det var nu et par ret pæne åbne løb I fik lavet :blink: Ej, så sk*de godt ud :5up: Og tillykke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg stod også i kold ridehal i 10 timer i dag, for at være på banen samlet under 4 minutter, hvorfor i alverden gør vi det dog :confused:

 

Jo, vi gør det for den fede følelse det giver når hunden bare præsterer top!

 

Luna og jeg løb vores første AG 2. Hun var suveræn, fejlfri og vinder af klassen + 1 pind :banan:

 

Ag åben, fik vi desværre 5 fejl pga en svær slalom indgang, som jeg ikke fik handlet ordentligt - Luna fik for meget fart på, jeg kom med for langt frem og fik hende så presset ind i den forkerte port :damn: Ellers var hun bare sej igen!

 

Spring åben, 5 fejl igen - fik lige presset hende udover hvad hun kunne klare. Stak af fra hende i en tunnel - så hun strøg fint forbi det spring jeg da havde set som indlysende hun bare tog, men nej. Kan ellers ikke klage over resten af løbet. Min lille turbofræser!

 

Sidste klasse, spring 1. Vi var fejlifri, i synes jeg selv en suveræn tid, laaangt under banetiden, meeen blev altså slået så vi fik en fin 2 plads - og vores sidste pind! Så nu skal vi prøve kræfter med en springklasse 2 i morgen - spændende :banan:

 

Jeg er udemærket tilfreds med dagens løb af min lille prinsesse. Hun var bare 110% på inde på banen og løb som havde hun ild bag i! Men samtidig super opmærksom :lun:

 

Glæder mig til i morgen, håber på bare 1 løb som i dag, så ville det være succes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op. Hvor er i bare gode :klap:

 

husk nu at optage løbene så vi kan se og lære noget. ;-)

tillykke med de flotte resultater og lykke til imorgen. :banan:

 

Ville gerne til Fyn og se jer imorgen, men skal ud og køre travløb, så må vente til næste weekend.

 

Det kan desværre ikke lade sig gøre :lol: det er en vedtaget naturlov, at hvis man bliver filmet, så løber man helt af helvede til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...