Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvilket program laver du det i - bare Excel? I år MÅ jeg altså få lavet noget registrering...

 

 

Jep, har et regneark for hvert år, der registrer fejl, tid, dm udtag, oprykninger, placeringer osv. Så har jeg lavet en pivot tabel med chart baseret på antal starter og antal fejl... Så længe man husker at opdatere det (jeg tager billeder af alle resultatlisterne med telefonen, og så skriver jeg tid, fejl, osv ind når jeg kommer hjem + en kommentar om hvad fejlen var hvis der var fejl), så kan det vise et væld af sære trends og tendenser :mrgreen:

 

Her kan du se mit ark - pivot chart baseret på count of DM (fordi det angiver hver start) og resultat kolonnen. resultatkolonne udfyldes med fejl / 5 fejl / 10 fejl osv. Det står også senere i kolonnerne - så denne kolonne er kun med for at fremvise resultat i chart.

 

Capture1.JPG

 

edit. grunden til de andre kolonner - som fx klub og dommer - er kun fordi jeg synes det er morsomt senere at lave latterlige "facts" - som fx. Ud af 1xx starter sidste år startede jeg xx antal gange hos DCH og xx gange hos DKK. Løb xx antal fejlfri løb under xx dommer osv. Men jeg er meget sær og kan godt lide facts :roll:

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

her er AG3 banen - tegnet fra hukommelsen, er næsten sikker på, den er korrekt. Starten var umulig :lol: Jeg fik hende fint på 1,2, 3, men i min iver eftr at få hende skubbet ud bagom 4, fik jeg istedet smidt hende i tunnellen... Derudover var der jo den spæææændende 16'er :mrgreen: Hvis din hund ikke havde ståfelt på A, så var den eddermame svær at nå... Samme gjorde sig gældende for 20 - hvis kræet har løbefelt på balance...

 

Capture.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

her er AG3 banen - tegnet fra hukommelsen, er næsten sikker på, den er korrekt. Starten var umulig :lol: Jeg fik hende fint på 1,2, 3, men i min iver eftr at få hende skubbet ud bagom 4, fik jeg istedet smidt hende i tunnellen... Derudover var der jo den spæææændende 16'er :mrgreen: Hvis din hund ikke havde ståfelt på A, så var den eddermame svær at nå... Samme gjorde sig gældende for 20 - hvis kræet har løbefelt på balance...

 

[ATTACH=CONFIG]103104[/ATTACH]

 

Specielt efter Aet.

Boss bliv. Vent. Jep værsgo. Ville blive min løsning. Starten ville jeg ikke have det mindste oroblem med. Jeg ville gå bag springet de skulle omkring og først starte der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men det var jo ikke helt spild af tid at tage et smut til Odense ;-) Karla tog sine første 2 DM udtag, så det var jo en rar ting. :5up: Disket i begge klasseløb. Det første - AG3 - pga. yderst vanskelig bane og førerfejl... Må lige tegne ag3 banen til jer på et tidspunkt...

 

AGÅben var et helt fantastisk løb. De der løb hvor alt bare spiller og intet kan røre en. Jeg var fuldstændigt høj i lang tid efter. Den vandt vi i fin stil!

 

SPÅben var ren tunnelkuller og efter 3 omgang i tunnellen kunne jeg godt se på Karla, at hun var helt skeløjet af ekstase.... Så hun løb lige lidt rundt i cirkler og gøede lidt før hun kunne komme videre i banen :lol: heldigvis valgte hun at løbe i den helt forkerte retning, så det var kun spild af tid - det gav ingen fejl... Men det kostede i tid. Så fejlfri var vi, men 3 sek. efter nummer 1, så vi måtte nøjes med en 6. plads. Men DM udtaget var hjemme.

 

SP3, hun havde ikke fået stressen ud af kroppen, så hun tyvstartede, løb lige forbi mig og op for at finde tunnellerne igen :evil: Simpelthen max stresset... Så vi løb ud istedetfor at kæmpe os banen rundt...

 

Men ag åben :hjerte: iiiiih ville virkelig ønske det var blevet filmet... Det var bare et helt fantastisk løb!

 

SuperKarla! :banan:

 

Jeg stod også i kold ridehal i 10 timer i dag, for at være på banen samlet under 4 minutter, hvorfor i alverden gør vi det dog :confused:

 

Jo, vi gør det for den fede følelse det giver når hunden bare præsterer top!

 

Luna og jeg løb vores første AG 2. Hun var suveræn, fejlfri og vinder af klassen + 1 pind :banan:

 

Ag åben, fik vi desværre 5 fejl pga en svær slalom indgang, som jeg ikke fik handlet ordentligt - Luna fik for meget fart på, jeg kom med for langt frem og fik hende så presset ind i den forkerte port :damn: Ellers var hun bare sej igen!

 

Spring åben, 5 fejl igen - fik lige presset hende udover hvad hun kunne klare. Stak af fra hende i en tunnel - så hun strøg fint forbi det spring jeg da havde set som indlysende hun bare tog, men nej. Kan ellers ikke klage over resten af løbet. Min lille turbofræser!

 

Sidste klasse, spring 1. Vi var fejlifri, i synes jeg selv en suveræn tid, laaangt under banetiden, meeen blev altså slået så vi fik en fin 2 plads - og vores sidste pind! Så nu skal vi prøve kræfter med en springklasse 2 i morgen - spændende :banan:

 

Jeg er udemærket tilfreds med dagens løb af min lille prinsesse. Hun var bare 110% på inde på banen og løb som havde hun ild bag i! Men samtidig super opmærksom :lun:

 

Glæder mig til i morgen, håber på bare 1 løb som i dag, så ville det være succes.

 

Tillykke med pinde og oprykning. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Specielt efter Aet.

Boss bliv. Vent. Jep værsgo. Ville blive min løsning. Starten ville jeg ikke have det mindste oroblem med. Jeg ville gå bag springet de skulle omkring og først starte der.

 

Jeg stod bag spring 2, det virkede upåklageligt, fik hende fint over 3, fangede hende og forsøgte så at krydse hende udenom 4, men ak, tabte hende til tunnellen halvvejs...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel hjemme i varmen igen, efter endnu en dag i kold, KOLD ridehal! Jeg var fuldstændig bombet i morges da jeg stod op - det samme var Luna.:gab: Men vi havde jo meldt til, så vi drog afsted igen. Dog uden nogen forventninger overhovedet. Men igen så viste Luna bare sit stjernepotentiale :lun: (jeps, den er god nok. Jeg er ret stolt af mine tøs :mrgreen:)

 

Vi startede med at vinde AG 2 - fejlfrit = endnu en pind.

 

Så blev vi disket i Ag åben, jeg træt, Luna var træt - vi miskommunikerede. Smed feltet på A'et - endte med at sende over A igen, hun skulle altså ned og stå!

 

Spring åben - jeg skulle have slag skulle jeg! Tøsen var klar igen! Men idioten her fik trukket hende ud af slalom ved sidste port :damn: :stupid: Fik så en pote i den tunnel der lå lige efter = disk. Resten af løbet var ellers super!

 

Spring klasse 2, vores første! Skide godt løb igen, bortset fra hun selv hoppede ud af slalommen samme sted som i åben - sikkert fordi jeg fik hende trukket ud løbet før. Så vi endte på 5 fejl.

 

Og så til dem som gider, får i lige link til vores løb lørdag. Blev ikke filmet i dag - desværre. Lærer super meget af at studere egne løb.

 

 

 

 

 

Jeg er specielt glad for starten på spring åben! Det synes jeg selv, vi får løst helt fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fine baner, men idag var ikke lige vores løb. Har glemt alt om hvad der skete i ag3 - men vi blev disket. AGÅ, ganske udemærket løb, som havde været fejlfrit hvis ikke hunden havde haft en idiot af en fører, som glemmer hvad hun laver :stupid: Løb glad afsted og glemte at forkrydse, ergo trak jeg min hund forbi en tunnelindgang og gav os 5 fejl i det løb, det gav en 5. plads, men jo selvfølgelig intet udtag pga. de 5 fejl. SPÅ her valgte Karla at låse 100% fast på et spring, mens hun var inde i tunnelen, så havde ikke en jordisk chance da hun kom væltende ud af den :roll: Men hun løber godt, nogle gange tager hun bare lidt sære beslutninger :lol: SP3 fint løb, alle de svære ting lykkedes, men så trak jeg hende sgu forbi et spring :stupid: Er faktsik ikke sikker på om jeg blev disket eller fik 5 fejl, (kan simpelthen ikke huske slutningen af løbet lige nu) men det er hvis også hip som hap...

 

Så vi må "nøjes" med de dm-udtag fra igår, men hey, man er vist også eet skarn, hvis man ikke er lidt stolt af dem stadigvæk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fine baner, men idag var ikke lige vores løb. Har glemt alt om hvad der skete i ag3 - men vi blev disket. AGÅ, ganske udemærket løb, som havde været fejlfrit hvis ikke hunden havde haft en idiot af en fører, som glemmer hvad hun laver :stupid: Løb glad afsted og glemte at forkrydse, ergo trak jeg min hund forbi en tunnelindgang og gav os 5 fejl i det løb, det gav en 5. plads, men jo selvfølgelig intet udtag pga. de 5 fejl. SPÅ her valgte Karla at låse 100% fast på et spring, mens hun var inde i tunnelen, så havde ikke en jordisk chance da hun kom væltende ud af den :roll: Men hun løber godt, nogle gange tager hun bare lidt sære beslutninger :lol: SP3 fint løb, alle de svære ting lykkedes, men så trak jeg hende sgu forbi et spring :stupid: Er faktsik ikke sikker på om jeg blev disket eller fik 5 fejl, (kan simpelthen ikke huske slutningen af løbet lige nu) men det er hvis også hip som hap...

 

Så vi må "nøjes" med de dm-udtag fra igår, men hey, man er vist også eet skarn, hvis man ikke er lidt stolt af dem stadigvæk :mrgreen:

 

Ahmen, Karla havde en fest :mrgreen: Hun er altså en charmetrold - jeg kunne godt bruge en mini Karla-klon! Så faktisk dit sp3 løb, og kan ikke hjælpe dig med om du blev disket eller ej - tror hjernen er stået af!

 

Og nej, du har vist ingen grund til at klage over weekendens resultater :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg har også været til stævnet, og vi kom som sædvanlig hjem med en heeeel masse disk'er i bagen... :fornaermet: Meeen, jeg synes nu vi gjorde det godt alligevel, og et fint tilfreds!

 

Iso er ikke nem at løbe med - hun er "unstoppable", og har hun udset sig én vej frem så er det meget svært at lokke hende på afveje fra den. Så det er ikke så meget det at det går hurtigt, men mere det at hun er så tidlig til at læse en bane, der gør det svært. Og det har tidligere resulteret i mere eller mindre kaotiske gennemløb for vores del, og det synes jeg ikke vi havde i denne weekend. De disker vi får er sq ok! Jeg ærgrer mig gul og blå over to KÆMPE brølere fra min side. I AGÅ lørdag kommer jeg på én eller anden måde til at løbe på den forkerte side af slalom, og så er det løb kørt. Det "pudsige" (læs: pisseirriterende!) er at jeg lige før havde stået og mindet søster om at skifte side før slalomen, og så glemmer jeg det selv... :stupid: I AG1 søndag løber vi skide godt, og da vi når til sidste spring ryger min arm op i jubel, helt af sig selvt - og aaaalt for tidligt... Iso river sidste pind..! :damn: Om det er pga. min jubelarm eller ej - vi har studeret originalklippet i slowmotion, og det er umuligt at se. Men jeg skal fannerme aldrig juble før tid mere!

 

Så ét løb med kun 5 fejl, 1 tumpet-fører-disk, resten er sq almindelige shit-happens-disk'ere, synes jeg. Iso snyder mig på vippen i AG1 lørdag, ellers havde jeg måskeeee nået ned og redde den, men ellers gik de andre løb sq så godt som de kunne. Nogle ting var bare for svære, simpelthen.

 

Men vi havde en virkelig hyggelig weekend!!! Både søster og nevø var med, og vi hyggede MAX!!!OcH er knaldgode til at lave stævner, og jeg er helt sikker fast inventar hver gang - ikke kun fordi det er min klub, men fordi det simpelthen bare er gode stævner!

 

Video har jeg da også, og det er da også helt sikkert derfor resultaterne udebliver, ifølge Amoccas teori... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Korvis, for hulen hvor går det stærkt!! :shock:

Og nogle gange synes jeg Morgan har fart på, men det er da ingen ting iforhold til Iso, hehe!:blink:

 

Hvad program redigere du videoer i, ser sgu da godt ud! :5up:Og flotte løb i øvrigt, flotte felter!

 

Tak Belinda! Jo, det går sq stærkt, det er ikke altid nemt for en gammel dame som mig at følge med... :lol: Men hendes felter er mit pusterum, og heldigvis er hun ret sej til dem!

 

Jeg redigerer i iMovie, er Mac-bruger af et hjerte... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...