Hop til indhold

Juletur - Århus


Shii
 Share

Recommended Posts

Er der nogen de kender spørring grusgrav??? Rimelig fredfyldt område, både med plads til vild leg og hunde i snor?? Vil gerne med hvis der er plads til forsigtig CKC.

Ellers er der mulighed for laaaang gå tur ved både vand og i skov ved dyrehaven i skanderborg????

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er der nogen de kender spørring grusgrav??? Rimelig fredfyldt område, både med plads til vild leg og hunde i snor?? Vil gerne med hvis der er plads til forsigtig CKC.

Ellers er der mulighed for laaaang gå tur ved både vand og i skov ved dyrehaven i skanderborg????

 

Nord for Århus, før ødumvej?

Jamen er der plads/mulighed for at man kan gå tur der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nord for Århus, før ødumvej?

Jamen er der plads/mulighed for at man kan gå tur der?

 

Ja det er der, men tænker det måske er lidt svært at gå der når der er sne, men lækkert sted ellers.:hmm:

Man skal bare ikke køre ind i selve grusgraven, men køre længere mod Århus, og så tage første vej på højre hånd efter grusgraven og så helt ned i bunden.

Sidst vi var der havde en jagthunde klub træf der. Havde Trille noget til fældes med lydige veltrænede labber???? Not so much

Link til indlæg
Del på andre sites

den 30. vil jeg også gerne... Og skal nok hente LL, hvis det bliver nødvendigt, så vi kan få kage den 23ende :slem:

Tror ikke jeg kan den 26ende, er vist taget til nordjylland der.

Den 31. regner jeg med at lave legeaftaler, så Zeus kan lege og lege og være træt med træt på :mrgreen:

 

men til gengæld kan du så gå tur med mig i Hune eller Saltum d. 27?:blink:

 

den 30. er jeg måske frisk på at køre sydpå til århus og gå tur med jer:-D de andre dage kan jeg desværre ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå nu nærmer julen sig jo med hastige skridt. Så tænkte vi skulle til at aftale noget mere præcist? Den 24ende har I vist lidt styr på, da I der ville mødes i solbjerg hunde skov ikke?

 

Så er der den 23ende hvor der er blevet foreslået gåtur med snor. Derfor vil jeg gerne foreslå at vi enten tager moesgård skoven(syd for Århus), alternativt at vi kører til mols og nyder den flotte natur? Dette er set i forhold til at der skal være mulighed for rigtig at få gået tur. Så vi kommer lidt omkring.

Ved ikke om der er stemning for nogen af disse steder? Eller nogen har et helt tredje.

(LL: skal nok tage dig og tanterne med i bilen ;)) Og foreslag til længden af gåturen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå nu nærmer julen sig jo med hastige skridt. Så tænkte vi skulle til at aftale noget mere præcist? Den 24ende har I vist lidt styr på, da I der ville mødes i solbjerg hunde skov ikke?

 

Så er der den 23ende hvor der er blevet foreslået gåtur med snor. Derfor vil jeg gerne foreslå at vi enten tager moesgård skoven(syd for Århus), alternativt at vi kører til mols og nyder den flotte natur? Dette er set i forhold til at der skal være mulighed for rigtig at få gået tur. Så vi kommer lidt omkring.

Ved ikke om der er stemning for nogen af disse steder? Eller nogen har et helt tredje.

(LL: skal nok tage dig og tanterne med i bilen ;)) Og foreslag til længden af gåturen.

 

Det tror jeg ikke, der var jo kun Anne der var interesseret :lol:

 

Jeg tror vi finder noget andet, og så skal folk være velkommen til selv at arrangere noget andet.. Det er ca. 3. gang jeg forsøger at mødes med folk imens jeg er i DK, og det har aldrig lykkedes endnu :lol: Så det her må siges at være en fiasko :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ChiDreams

Hov.. Nu kan jeg jo se det er en gåtur i snor, så vil vi helt sikkert gerne være med :-) Den lille herre kunne godt bruge at se store hunde ikke er faaarlige og ikke behøver at flyve hen til ham, som vi ellers er vant til med alle de løse hund her omkring..

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kan vi desværre ikke.. Så skal det være noget tidligere da vi har "familie dag" d. 23 december hvert år.

 

altså for min skyld kan vi lave noget både den 23 og 24ende, det bliver bare ikke bunkeleg for mit vedkommende. Men vi kan sagtens lave gåtur i snor begge dage, det er vist det folk er mest til ;)

Vi skal jo nok alligevel ud og gå med vores kræ alle sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

altså for min skyld kan vi lave noget både den 23 og 24ende, det bliver bare ikke bunkeleg for mit vedkommende. Men vi kan sagtens lave gåtur i snor begge dage, det er vist det folk er mest til ;)

Vi skal jo nok alligevel ud og gå med vores kræ alle sammen.

 

Jeg får bare ikke tid... Ville jo skulle bruge 5 timer på aktivering, fremfor kun 2½, og lige de to dage er der så meget press på at der skal "spares", så deres individuelle tid er skåret kraftigt hehe. Så vi vælger den "nemme løsning", hvor de kan få lov at drøne fri sammen et eller andet sted. Der er et micro lille sted tættere på min mor, så vi ender nok der i stedet for.

Link til indlæg
Del på andre sites

CBK: Hvis nu det viser sig at Barney og Zeus er gode venner, så vil jeg meget gerne være med til noget laaaang gåtur med leg så de kan være dejlig trætte til om aftenen (snakker d. 31). Hvis du altså ikke har fundet på noget andet :-) Har et perfekt område herude omkring os hvis det har interesse (lokke lokke) :klap: men vi kan lige se når vi mødes her inden jul om de to vovser overhovedet kan fordrage hinanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg i tvivl, sorte slyngel er ikke sød over for andre hunde når han er i snor, eller hvert fald ikke hvis de bare sådan lige kommer i mod os, men er det nogen jeg kender eller vi står og snakker med, så er der ingenting.

 

Men kommer han i kambolage med noget snorværk og hunde går det helt galt. I morges mødte vi en gravhund i lang line lige rundt om hjørnet, det gik godt med at snuse, lige indtil gravhunden fik snoede sig rundt om Tjaldur, så tog det helt overhånd og han hylede og gøede og forsøgte at snappe.

 

Nu har vi været i en hundeskov to gange, der er ingen tegn på aggerssion så længe han er løs og kan flygte, dog er han bange for store hunde.

 

Hmm tænkte tænkte. Hvad mon der er bedst for ham at opleve ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg i tvivl, sorte slyngel er ikke sød over for andre hunde når han er i snor, eller hvert fald ikke hvis de bare sådan lige kommer i mod os, men er det nogen jeg kender eller vi står og snakker med, så er der ingenting.

 

Men kommer han i kambolage med noget snorværk og hunde går det helt galt. I morges mødte vi en gravhund i lang line lige rundt om hjørnet, det gik godt med at snuse, lige indtil gravhunden fik snoede sig rundt om Tjaldur, så tog det helt overhånd og han hylede og gøede og forsøgte at snappe.

 

Nu har vi været i en hundeskov to gange, der er ingen tegn på aggerssion så længe han er løs og kan flygte, dog er han bange for store hunde.

 

Hmm tænkte tænkte. Hvad mon der er bedst for ham at opleve ?

min erfaring er, at med den slags hund er det helt fint at følges med andre hunde i snor, evt med afstand, og bare sig til folk at de ikke skal komme tættere end 2 meter (eller hvad der passer dig), og i hele tiden bevæger jer. Det ville nok være godt for ham at opleve at være sammen med andre hunde, uden der er press eller fokus på hilsen og kontakt?

 

 

Shii, jeg synes du skal komme herover og mødes med mig i stedet for, hvis der ikke er nogen i DK der gider lege :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...