Hop til indhold

Juletur - Århus


Shii
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

adressen til moesgård strand er Strandskovvej 2 8270 Højbjerg

Anne: det tager ca. 20 min at køre dertil. Men juletrafik og vejarbejde langs havnen lidt længere ;)

LL: medmindre der kommer snestorm skal jeg gerne køre, kommer der snestorm, kører jeg ingen steder.

stella: Håber da du når at blive rask.

Link til indlæg
Del på andre sites

DEt kan Han da, det handler jo tit om afstand, mine kommer ikke til at hilse på andre end zeus som de kender, resten holder vi nødvendig afstand til, hvilket for sheilas vedkommende er ca 5 meter:)

 

Håber dine arme kan holde, nu du siger Han trækker så meget.!

 

Ja jeg gik jo med ham en lang tur på 2 timer for leden, dum ide, kunne ikke sove om natten for smerter i mine arme og mine knæ og kunne ikke gå rundt næste dag. Dagen efter var det dog bedre. lige nu håber jeg bare jeg bliver rask

Link til indlæg
Del på andre sites

adressen til moesgård strand er Strandskovvej 2 8270 Højbjerg

Anne: det tager ca. 20 min at køre dertil. Men juletrafik og vejarbejde langs havnen lidt længere ;)

LL: medmindre der kommer snestorm skal jeg gerne køre, kommer der snestorm, kører jeg ingen steder.

stella: Håber da du når at blive rask.

 

nej i sne storm er det nok en dårlig ide for alle at begive sig ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Her fra Fredericia - snestormen er godt i gang. Har lige været ude først med Oscar så Darwin en ultrakort tur - Charlie lavede (heldigvis) i haven til morgen. Det stormer så meget at Darwin var ved at lette fra fortovet med bagkroppen fordi der lige kom et vindstød ind under hans frakke - så bliv hjemme - det bliver slemt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...