Hop til indhold

Skraber du sne - til din hund ?


Bailey_f1
 Share

Skraber du sne - til din hund  

62 stemmer

  1. 1. Skraber du sne - til din hund

    • Ja
      5
    • Kun hvis der er meget sne
      14
    • Nej
      43


Recommended Posts

Nu har jeg jo indtil videre kun katte, men vi har da skrabt sne i haven og i hankattenes løbegård, så der er nogle snefrie stier. Selvom vi har norske skovkatte, så er det altså ikke dem alle, der er supervilde med konceptet sne :mrgreen: Og maine coonerne tror da, at de skal dø, hvis de får våde poter :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg skraber ikke sne for mine hunde, og dog :lun: jeg skraber trappetrinene ned til haven fri for sne så de ikke glider, da det nogle gange går over stok og sten både op og ned af trapperne. (der er tre brede trin). Men i haven nej :-) jeg skraber indkørslen og mit 15 meter lange fortov men det er nu ikke for hundenes skyld, men jeg salter aldrig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

TS starter som sædvanligt.

Troede jeg - der var nogle der var hurtigere :klap:

 

Ja - der er lavet et lille sti-system.

 

En sti i hver side

En i hver ende

Og et par stykker på tværs

 

Bør måske lige tilføje at haven ikke er så stor

6 x 12m + terrassen

Og ellers kun er 5m lang sti fra hoveddøren til fortovet (som skrabes af ejendomsselskabet)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan min have ikke levere :oops: Der må vi på marken, men det er vi så også en 3-4 gange om dagen i øjeblikket :banan:

 

Bondemanden har valgt at pløje sin mark lige før sneen faldt, så her tør jeg slet ikke gå, vi brækker jo arme og ben...

 

Men nu har vi jo selv en rigtig stor have, så her er der rig mulighed for at tumle i sneen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skovler sne fra bagdøren og ud til græsset (der er så også et pænt stykke) men det er nu mest for min egen skyld :engel: Gider ikke gå og falde og få sne i skoene!

 

Selve haven har jeg ikke gjort noget ved, selvom jeg overvejede det da min den mindste jo ikke er meget over 30 cm over ryggen, men da hun var pænt upåvirket og bare pløjer af sted så gider jeg altså ikke! Var så sød at trampe et stykke fladt hun kunne tisse, så ikke fik kold mås - men det sted var ikke godt nok til damen - niks vi letter bare ben op ad busken som "storebror". Suuk :roll:

 

Dog bliver jeg nok nødt til at skrabe et stykke hvis der kommer meget sne - hun forsvandt i en drive (på ca 60 cm) på vores formiddagstur i dag. Det så i øvrigt pænt sjovt ud - lille energi bombe med sit røde dækken som sprang rundt inde i driven :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...