Hop til indhold

Penny, et halvt år!


Shii
 Share

Recommended Posts

En lille opdatering på Dexters lillesøster :lun:

 

Den dag vi hentede hende, lille bitte og ulden :lun:

 

314468_414039608642894_1573918465_n.jpg

 

Og 4 måneder gammel:

665806_440658285981026_1391809653_o.jpg

 

 

Og nu 6 måneder gammel :lun:

penny6m 021.jpg

 

Trænings mæssigt får vi ikke trænet specielt meget, eller specielt målrettet, hvilket er rigtig synd, desværre har jeg været rigtig syg den sidste måned, så det er ikke blevet til det helt store!

Dog forstår hun bare super hurtigt; Når hun altså lige vil!

Det er vildt at det ikke tager mere en to-tre minutter for hende at forstå noget nyt og blive rimelig sikker i en ny øvelse, altså selvfølgelig sker der svipsere, men når man f.eks. tænker på at det jo nærmest tog tre uger at lærer Dexter en ny ting, så er det bare helt vildt at Penny fatter det på en dag :lol:

 

Hun er super glad for andre hunde, men den bedste i verden er Dexter! De to er super vilde og voldsomme sammen, og Penny er faktisk blevet en kæmpe ballademager, og hun får dexter til at virke gammel og doven :lol: Og han er jo ikke engang 2 år endnu! :lol:

 

Hun er super god til at fokusere, og hendes koncentration er helt i top, specielt hvis man har mad, for det er jo det næstbedste i hele verden :lol:

 

Nå det var en kort opdatering, men synes i alligevel skulle have den :lun:

175424_440657895981065_1488879702_o (1).jpg

penny6m 019.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes faktisk ikke størrelsesmæssigt at hun ser ud til at være vokset på de to måneder? Altså sådan.. Rigtig vokset! Men pels, det er der kommet meget af :lol:

 

Og ja stumpen er lidt speciel :lol: Det er jo også lidt "unormal" i Aussie verdenen er den jo helt forkert, der skal halen endten være "hel", eller maks 20 cm, og hendes er jo faktisk bare.. halv :lol: Jeg synes dog det er sødt at hun har vokset sig en "fane" på halen, så den bliver sikkert vildt pjusket når hun bliver voksen :lol: Det har jo været svært for os at forudsige da begge forældre var haleløse! (En naturlig, en fjernet).

 

Men ja, det er virkelig dejligt at de har det så godt sammen. Nu får vi se når hun engang har været i løbetid hvordan hun eventuelt ændre sig! Lige nu er de jo best buddys, og intet kan skille dem ad :lol: De elsker fangeleg, de elsker brydekampe.

 

Faktisk er vi nået så langt at vi flere gange har taget dem i f.eks. at tygge på samme gamle kødben f.eks. De kan nu dækkes af og gives tyggeting ved siden af hinanden uden Penny bliver gal i skralden. Selvfølgelig er det noget vi altid er opmærksom på, men når man tænker på hun i starten gik til angreb så snart der var noget godt i nærheden, så er det jo en kæmpe sejr for os at de nu kan gives ting ved siden af hinanden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

årh lækkerhedsaussie - hende ser vi altså alt alt alt for få billeder af!!

 

Vi er jo efterhånden en del her inde med denne skønne race, så jeg kan bare aldrig få nok af alle de dejlige billeder.

 

Hun lyder til at være super skøn.

Link til indlæg
Del på andre sites

årh lækkerhedsaussie - hende ser vi altså alt alt alt for få billeder af!!

 

Vi er jo efterhånden en del her inde med denne skønne race, så jeg kan bare aldrig få nok af alle de dejlige billeder.

 

Hun lyder til at være super skøn.

 

Det er bare en skøn race! Jeg tror endelig JEG har fundet "min race". Kæresten er mere til husky, fordi den ikke på samme måde "kræver". Dexter kræver os jo kun når han vil ud... Og jo det vil han da også gerne ofte, men det kræver jo ikke på samme måde som en Aussie.. Penny KRÆVER opmærksomhed, kæl, nus og kærlighed! Hun kræver at man træner hende... Det er fantastisk, elsker hende bare, også selvom vi aldrig ender med noget træning, så er hun bare fantastisk. Det lyser bare ud af hende hvor meget hun bare.. elsker os! Ihh jeg elsker hende bare så meget :lun: Så meget personlighed i sådan en lille hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er bare en skøn race! Jeg tror endelig JEG har fundet "min race". Kæresten er mere til husky, fordi den ikke på samme måde "kræver". Dexter kræver os jo kun når han vil ud... Og jo det vil han da også gerne ofte, men det kræver jo ikke på samme måde som en Aussie.. Penny KRÆVER opmærksomhed, kæl, nus og kærlighed! Hun kræver at man træner hende... Det er fantastisk, elsker hende bare, også selvom vi aldrig ender med noget træning, så er hun bare fantastisk. Det lyser bare ud af hende hvor meget hun bare.. elsker os! Ihh jeg elsker hende bare så meget :lun: Så meget personlighed i sådan en lille hund :lun:

 

Kender følelsen... Efter snart 4 år med en aussie, kunne jeg ikke forestille mig et hjem uden denne fantastiske race.

 

Og seriøst... de har så mange sjove udtryk. Vi er nogen gange flade af grin over de blikke Caia sender os, eller de udtryk hun kommer med.. i sær med munden.

 

Så jeg forstår virkelig godt at du er forelsket i hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...