Hop til indhold

Serbian husky søger venner!


Gæst Tara
 Share

Recommended Posts

Hey Alle

 

Jeg er blevet den heldige ejer af en skøn Serbian husky for ca. 3 måneder siden. Hans tidlige ejer kunne ikke have ham længere, og vi blev spurgt om vi kunne passe ham indtil der blev fundet en ny familie. På daværende tidspunkt var han 5 måneder, og allerede haft 4-5 forskellige ejer.Vi valgte derfor at beholde ham og indvie ham i vore egen lille zoo :hjerte:

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med andre, som også har huskys, hvor hundene kan få lov til at lege/træne sammen. Vi bor i Malmø, men arbejder i København, så begge steder vil passer fint. Lige meget hvor meget vi løber og træner med ham, tror jeg ikke, det vil have samme effekt, som at træne med andre hunde som ham selv :)

 

Så hvis der er nogen, der kender nogen, der kender nogen, så sig endelig til :lol:

 

Med venlig hilsen

 

Tara (& Cassius) :)

Link til indlæg
Del på andre sites

og der står serbisk husky på tavlen? Det har jeg aldrig hørt om før, men det er jo egentlig slet heller ikke det den her tråd handler om! Håber du finder nogle legekammerater til ham :banan:

 

Det kan der jo ikke, den race findes ikke :oops: Uanset hvor den er født, så hedder racen Siberian Husky.... Serbian Husky er måske en af de der selvopfundne blandings ting, men så er stamtavle nok også hjemmebrygget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...