Hop til indhold

Mr. Mingus and his ladies in the snow...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg var jo en kæmpe skovl og glemte min nøgle ude på træningspladsen igår :stupid: Det er jo hvad det er, men når træningspladsen ligger 50-60 km fra ens hjem og man først opdager det, når man står foran sin hoveddør... så føler man sog godt nok ikke for skarp! Nå. Men det gjorde jo så, at jeg måtte tilbage til Århus igen idag - og Louise og mingus var så flinke at holde mig med selskab :mrgreen:

 

Træning blev der ikke meget af, men Mr. Mingus nød friheden uden snor - og trunterne nød bare at løbe og løbe og løbe... Vejret var lidt sært - skiftede hele tiden, men lidt billeder blev det da til alliegvel....

 

Louise & Mingus

IMG_1743.jpg

 

Tre små røvhuller på opdagelse

IMG_1546.jpg

 

Mine hunde er så diskrete når de tigger :roll:

IMG_1662.jpg

 

Begge trunter er riiiimeligt interesserede i, hvad det er Mingus har

IMG_1673.jpg

 

Men den vil han ikke dele - det er hans minkhale!

IMG_1689.jpg

 

IMG_1667.jpg

 

Pigerne leger med bold

IMG_1565.jpg

 

IMG_1641.jpg

 

Mingus graver efter mus

IMG_1620.jpg

 

IMG_1625.jpg

 

Vi løøøøøber!

IMG_1630.jpg

 

IMG_1448.jpg

 

IMG_1536.jpg

 

Lidt portrætter af dem alle 3

IMG_1474.jpg

 

IMG_1632.jpg

 

IMG_1646.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

nåhr, karla har fået lidt grå hår på hagen:hjerte:

 

Dækkenet passer da ok, gør det ikke?

 

Det er liiiige kort nok desværre.... Det er ikke helt til at se på disse billeder, men det "stumper" ligesom lidt.

 

580730_10151402077498377_396663773_n.jpg

 

Jeg er jo en kende "hysterisk" omkring at få dækket "motoren" med et dækken.... vil have de store muskelgrupper i baglårene dækket til, så vi ikke risikerer vandhaler.... Men det er en skam, for resten af det sidder perfekt på hende. Og hun kommer nok til at svømme lidt i en str. 40. Ved bare ikke helt hvad jeg ellers skal vælge til hende.... Og det næste problem er, at jeg er så autistisk anlagt, at de skal være de samme :genert: så hvis jeg køber en anden type dækken til hende, så skal det også være et der passer Karla :stupid:

 

Jeg havde godt nok luret lidt på 2 forskellige andre mærker, som ser ud til at kunne være interessante for mine "myndeformede" dyr.... men har ingen erfaring med nogen af mærkerne....

 

Denne her "Wolters" ser ret lækker ud - men ved ikke om den dækker nok nedover baglårene? Den er herfra

d91ce5c74332a4cd39749dc94644692c.jpg

Eller dette her Bobby, samme problemstilling med baglårene. Det er herfra

bobby jakke Marron-p.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca, hvad med de nye fra Hurtta? http://www.hurttacollection.com/en/outdoors-en/products/warm-clothing/ultimate-warmer/

 

Og dejlige billeder :hjerte:

 

jeg har luret - på både den og på frost jacket versionen - den sidstnævnte har dog "ærmer" og det ved jeg ikke rigtigt hvor vild jeg er med :hmm: Men egentlig så ville jeg jo bare gerne have et klassisk Hurtta vinterdækken til hende, der passede nedover måsen, så jeg ikke var tvunget til at investere i endnu 2 dækkener :stupid: Jeg kan ikke håndtere at de har forskellige på :roll::oops: De behøver ikke at være samme farve - bare det er samme slags...

Link til indlæg
Del på andre sites

åh, det med at dække rumpen kan jeg godt se.. Og de andre du nævner dækker helt sikkert ikke..men måske det ida linker til, eller BOT dækner.

 

Synes nu det hun har er ok, hellere lidt for kort end at de er løs fortil, da det går ud over bevægeligheden. Men måske du akn sy et større ind?

 

men er BOT fleecedækkenet tykkere end Obtrack fleecedækkener? Det tror jeg nemlig ikke. Og sådan nogle har vi jo allerede :oops: Jeg ville gerne have nogle specifikke sne- og sjap dækkener... Obtrack dækkenerne bliver nemlig våde ved leg i sne.... Hurttas nye Ultimate Warmer er helt sikkert en mulighed - selvom jeg ikke er så glad for det der shiny puf stof... Det der med at sy ind... ideen er god, men jeg er så ringe til at sy, så jeg får det aldrig gjort... Jeg har et par småting der skal laves, som ligger og venter - håber jeg kan få min mor til at hjælpe med det her i weekenden når jeg skal til Odense....

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Siri - jeg har luret på det og tror nok jeg bliver nødt til at eje sådan et par stykker :oops: de ser eddermame lækre ud! Og er vild med at halsen går så højt op!

 

Og så sidder de virkelig godt på begge mine. Det betyder nok også, at de ikke er idéelle til de meget brede hunde, for begge mine er jo ret smalle. Carla har det på på ridetur og kan bare give den fuld gas med det på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...