Hop til indhold

At tage et godt billede af to hunde...


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg ville bare gerne have et billede af begge hunde sammen... Hvem ville have troet det var så meget arbejde?

 

Vi startede ud med:

DSC06139.jpg

De lignede vidst mest at min kæreste havde forsøgt at banke dem, til at sidde stille!

 

DSC06153.jpg

Så ville de ikke sidde ved siden af hinanden......

 

DSC06162.jpg

Så lukkede den ene øjnene.....

DSC06163.jpg

Så den anden.....

DSC06171.jpg

Hvad har han dog gang ?

 

 

Nå men bedste resultat blev:

DSC06172.jpg

Hvor man næsten kan se at om tre sekunder kommer der et bjæf fra Dexter!

 

:lol: ALDRIG IGEN skal vi have taget fællesbilleder!!!

 

(Og her er Dexters mening om fotografering!)

DSC06193.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

det er svært jeg kan næsten aldrig de rejser sig altid eller går den anden vej eller kigger men det er da fine billeder

sikken en super lækker husky for filan en smuk sag:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg synes ski også det er svært og fange et godt billede af begge to enten så flytter den ene sig eller den anden eller lukker øjnene og man kan jo tydeligt se på mine billeder kontra jer andres at mange har langt bedre kvalitets kamera end jeg har 003.jpgjeg

005.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi prøvede først hvor jeg tog billeder og kæresten "styrede" hundene, men det gik slet ikke... Jeg vidste jo bare hvilken vinkel jeg ville have billederne i... Så byttede vi og der begyndte resultaterne at komme :lol: (Her var det bare lukkede øjne, og bøvede udtryk der var imod os!).

 

Overraskende nok har vi trænet begge hunde til at blive liggende, så det er kun hvis de skal vente i meeeeget langt tid de bliver utilfredse med at skulle blive (Og det er jo koldt for Penny så hun fik slet ikke lov at ligge længe).

 

Penny er vi jo kun lige begyndt at træne med, så havde ikke forventninger om at ude-forstyrrelser ville gøre det nemt... Men hun er så fokuseret at intet kunne stjæle opmærksomheden fra hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, jeg kender vel også selv lidt til det, selvom jeg kun har en hund. For det hænder da at jeg godt vil have et billede af Gracie og en ven eller veninde.

Som regel er det ikke noget problem at få dem placeret nogenlunde ved siden af hinanden, men så er der alt det der med at få dem til at kigge ind i kameraet samtidigt.

 

Gracie og Trunte. Haloooo Trunte! Kiiig!

564403_4025005657431_72502301_n.jpg

 

Gracie og Baloo. Han har et eller andet med at smide hovedet tilbage på den måde.:-D

229829_4430410112289_1475911233_n.jpg

 

Gracie og Baloo. Ser okay ud, lige bortset fra lys i øjnene.

408136_2742404713209_1373334092_n.jpg

 

Vi har også prøvet med 3. Mere helt end forstand, for Duffy syntes Baloo var meget meget stor.:mrsgreen:

407957_2743966272247_758578637_n.jpg

 

Og her. Både Skipper-Odense, Findus og jeg tog billeder. Jeg tror ikke det lykkedes nogen af os at få et billede hvor de alle kiggede.:-)

530446_3152843613925_993629887_n.jpg

 

Og det her er egentlig lidt sødt. Man kan slet ikke se på Gracie, at hun var ret træt af Skipper, der havde hægtet sig fast i numsen på hende, hvis han havde fået lov.:-)

563654_3152848854056_819424041_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nåh ja, jeg kender vel også selv lidt til det, selvom jeg kun har en hund. For det hænder da at jeg godt vil have et billede af Gracie og en ven eller veninde.

Som regel er det ikke noget problem at få dem placeret nogenlunde ved siden af hinanden, men så er der alt det der med at få dem til at kigge ind i kameraet samtidigt.

 

Gracie og Trunte. Haloooo Trunte! Kiiig!

564403_4025005657431_72502301_n.jpg

 

Gracie og Baloo. Han har et eller andet med at smide hovedet tilbage på den måde.:-D

229829_4430410112289_1475911233_n.jpg

 

Gracie og Baloo. Ser okay ud, lige bortset fra lys i øjnene.

408136_2742404713209_1373334092_n.jpg

 

Vi har også prøvet med 3. Mere helt end forstand, for Duffy syntes Baloo var meget meget stor.:mrsgreen:

407957_2743966272247_758578637_n.jpg

 

Og her. Både Skipper-Odense, Findus og jeg tog billeder. Jeg tror ikke det lykkedes nogen af os at få et billede hvor de alle kiggede.:-)

530446_3152843613925_993629887_n.jpg

 

Og det her er egentlig lidt sødt. Man kan slet ikke se på Gracie, at hun var ret træt af Skipper, der havde hægtet sig fast i numsen på hende, hvis han havde fået lov.:-)

563654_3152848854056_819424041_n.jpg

 

 

du er ski god til at fange alle vapperne:engel: super billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Tusind tak.:genert:

Jeg har også taget virkelig mange dårlige. Desværre sletter jeg dem, og så kan jeg ikke lave de der sjove billedserier med hunde der ser vildt bøvede ud. Set i bakspejlet kunne de jo være lidt sjove at have.:-)

 

ha ha ha bare man har de gode billder de er vigtigst men de kiksede er også fine og se tilbage på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina, det sidste af Gracie og Skipper er da super!

 

Jeg har kun problemer med Johna - Karla er så hardcore fototrænet, at når der kommer et kamera frem, så kan hun simpelthen fryse positionen. Se fx denne billedeserie - det eneste der bevæger sig på Karla (udover på det første billede) er halen :lol:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/32746-godt-man-ikke-har-mere-end-2-et-forsog-pa-portraet-i-aftensolen.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er nemlig et godt billede af Skipper og Gracie. Derfor kunne jeg heller ikke lige dy mig for at tage det med.;-)

 

Karla er godt nok sej. Er meget imponeret over at hun har ørerne fremme hele tiden også. Gracie kan jeg også få til at fryse på stedet, men hendes ører..... Det ligner som oftest at de er amputeret helt nede ved roden, fordi hun ligger dem bagud, og derfor ligner hun en der er blevet tæsket til at stå. Jeg skal jævnligt finde på nye ord, for at få dem frem. Lige nu er det baloo, navnet på min mors hund. Det virker lige indtil den dag hun bliver trætaf at vente på han skal komme, når jeg kalder.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ihh gode billeder af alle jeres lækre hunde...

 

og årh hvor jeg kender det med billeder af flere hunde heeh de satme svære at styre jeg har godtnok også mange kasserede billeder med hunde der ihvertfald ikke sidder stille og kigger artigt ind i kameraet hehe..

 

mine tre skal alle fikseres på en bestemt måde og de alle 3 forskellige Kiki skal helst se jeg sidder med hendes kæp eller bold Koda skal gerne jeg snakker kærligt og pjattende til ham og kaos skal gerne se en godbid der blvier lagt på jorden og sagt nej til hehe det et større projekt hver gang men somregel lykkedes det hehe kan ikke poste billeder er på min mor computer ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe sidst jeg ville tage et billede af to på én gang, endte den ene også med at se noget spøjs ud, faktisk som om hun tvivler en del på mine evner som fotograf :lol:

 

image.jpg

 

Det her billede som Linda tog sidst vi var sammen, ville egentlig være ret okay hvis ikke det var fordi det stormede en halv pelikan (og lyset var ret skidt den dag..), men pga. vinden ser flere af dem noget bøvede ud, syntes jeg :mrgreen:

 

FCJK d. 28.12.2012.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...