Hop til indhold

Skønne Liva <3


Gæst Liva12
 Share

Recommended Posts

Hej med jer.

 

Jeg har den 03.01 fået verdens skønneste lille Jack Russel tæve som hedder Liva. Hun bor i lejlighed sammen med mig (Julie) og min kæreste, som dog kun er der i weekenderne.

Liva er en super sjov, nem og sød hundehvalp, som allerede har oplevet en masse spændende ting. Vi skal starte på hvalpehold d. 03.02 og vi glæder os :klap:

 

Jeg bøvler lidt med at få lagt et billede ind men det kommer snarest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Liva meldt til sin første legestue på lørdag, det blir super sjovt :-) Hun har efterhånden mødt mange forskellige hunde og er slet ikke bange mere. Legestuen er kun for hvalpe, så det skal nok blive sjovt og hendes bror Leo kommer også :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt nyt fra Liva :-D Hun ligger her bag mig og snorker værre end værst!!

Hvalpestuen gik fint, hun var selvfølgelig den mindste men klarede det godt :-) Det varede i 45 min, så hun havde god tid til at tø op. Hun har nu fået det fineste Hurtta dækken som bare passer perfekt og som hun gider bevæge sig i, så nu er hun en glad og varm lille hund. På søndag begynder hun til hvalpetræning og vi glæder os helt vildt og er meget glade for at sneen er på retur. Hun skal gå på hold sammen med sine to søskende, så der blir gang i den :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...