Gæst Liva12 Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Nogen der kender gode dækkener til mikroskop-hvalpe?? Har en lillebitte Jack Russell som fryser og som er en del med. har fået fat på en lille uldtrøje som passer, men den blir lidt våd i dette vejr, hun ligger mellem 20 og 25 cm men er smal og hader når det er bredt mellem forbenene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Januar 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2013 Jeg har special-syet dækkener fra Cristina Sport (italiensk mærke som laver beklædning mm, samt underlag/dækkener mm til heste - og så dækkener til hund) i tyk uld. Ellers har jeg et hurrta vinterdækken og en fleece heldragt som er super i pasform og kvalitet, og godt til denne kulde. Nu kan jeg se, at I bor tæt ved grænsen, så kan kan anbefale at tage på en "shoppetur" i Tyskland, da man nemt sparer 40 % på udstyr/foder til hunden. Når det er så koldt som det er pt kan jeg kun anbefale jer at få "pakket" hende ordentlig ind, ved at få købt et ordentligt dækken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Liva12 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Det er nemlig også det jeg tænker, har nu 7 liggende og ingen paser Kører til Tyskland i morgen og ser om jeg er heldig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Ved små hvalpe har jeg haft ok held med selv at sy - der er ikke rigtig noget der passer en lille spinkel hvalp synes jeg. Så det har været en hjemmegjort fleece udgave mine har haft som små. Det har jeg nemt kunne klippe til, så det passer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Liva12 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Det var jo egentlig også en god ide, er bare ikke så ferm til at sy :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Kan du ikke købe en vinterjakke til børn i en genbrugsbutik. Klippe ærmet af i den rette længde. ribkanten i ærmet bliver halshul og så klipper du huller til forbenene så det passer. Det har jeg gjort til mine da de var hvalpe. Godt nok med striktrøjer, men det kan vel også lade sig gøre med en jakke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Det var jo egentlig også en god ide, er bare ikke så ferm til at sy :hmm: Her er opskrift på verdens nemmeste hundedækken. Hvis man laver det i fleece behøver man ikke at sy kanter, og så skal man faktisk kun sy to små sømme (plus noget til lukning). Jeg har syet flere af dem, og to af dem i fleece har jeg endda syet i hånden. Hundedekken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MichelleH Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Jeg synes også du skal prøve at sy et selv. Det har jeg gjort og det er ikke så svært. Jeg har syet en fleecetrøje til min hund på 9 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Liva12 Besvaret Januar 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2013 Tak for alle gode forslag, jeg var så heldig at finde et fint et i Tyskland som passer lige nu og så har jeg en masse liggende til når hun forhåbentligt vokser lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts