Hop til indhold

Hvalpedækkener

Gæst Liva12
 Share

Recommended Posts

Nogen der kender gode dækkener til mikroskop-hvalpe?? Har en lillebitte Jack Russell som fryser og som er en del med. har fået fat på en lille uldtrøje som passer, men den blir lidt våd i dette vejr, hun ligger mellem 20 og 25 cm men er smal og hader når det er bredt mellem forbenene :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har special-syet dækkener fra Cristina Sport (italiensk mærke som laver beklædning mm, samt underlag/dækkener mm til heste - og så dækkener til hund) i tyk uld. Ellers har jeg et hurrta vinterdækken og en fleece heldragt som er super i pasform og kvalitet, og godt til denne kulde.

Nu kan jeg se, at I bor tæt ved grænsen, så kan kan anbefale at tage på en "shoppetur" i Tyskland, da man nemt sparer 40 % på udstyr/foder til hunden.

Når det er så koldt som det er pt kan jeg kun anbefale jer at få "pakket" hende ordentlig ind, ved at få købt et ordentligt dækken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke købe en vinterjakke til børn i en genbrugsbutik. Klippe ærmet af i den rette længde. ribkanten i ærmet bliver halshul og så klipper du huller til forbenene så det passer. Det har jeg gjort til mine da de var hvalpe. Godt nok med striktrøjer, men det kan vel også lade sig gøre med en jakke

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jo egentlig også en god ide, er bare ikke så ferm til at sy :hmm:

Her er opskrift på verdens nemmeste hundedækken. Hvis man laver det i fleece behøver man ikke at sy kanter, og så skal man faktisk kun sy to små sømme (plus noget til lukning). Jeg har syet flere af dem, og to af dem i fleece har jeg endda syet i hånden.

Hundedekken

Link til indlæg
Del på andre sites