Hop til indhold

Heya Sverige!


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snuseren

Skide godt....sagde Benny, da Egon fremlagde sin plan for ferie, nedskrevet på grimt papir....havde ikke andet! :-P

 

Flot og imponerende, komentarer/video/og foto, som altid fra banden! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj Egon er simpelthen så sød - så gik han tur med manden og de mødte 4 hundehvalpe. Han ville rigtig gerne hilse på dem men de blev lidt bange fordi han er så stor. Så han tænkte lidt og så blev han stående helt stille indtil en af dem turde komme hen. Og i løbet af ingen tid stod alle 4 små hvalpe der. Og Egon stod bare og stod og åd det råt, de kravlede rundt på ham og op i hovedet og slikke og han vold-nød det bare så meget :lun:

 

Bagefter var han gået hjem med et saligt smil, erjmen altså, hvor kær kan man være? Benny syntes ikke helt at forstå det magiske i hvalpe - der er jo damer i løbetid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj Egon er simpelthen så sød - så gik han tur med manden og de mødte 4 hundehvalpe. Han ville rigtig gerne hilse på dem men de blev lidt bange fordi han er så stor. Så han tænkte lidt og så blev han stående helt stille indtil en af dem turde komme hen. Og i løbet af ingen tid stod alle 4 små hvalpe der. Og Egon stod bare og stod og åd det råt, de kravlede rundt på ham og op i hovedet og slikke og han vold-nød det bare så meget :lun:

 

Bagefter var han gået hjem med et saligt smil, erjmen altså, hvor kær kan man være? Benny syntes ikke helt at forstå det magiske i hvalpe - der er jo damer i løbetid?

 

ihh sikke en skøn reaktion! Hvor er han god

Kunne også godt tænke mig min kunne lide hvalpe, bare lidt - men nej de er trælse er de :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arj Egon er simpelthen så sød - så gik han tur med manden og de mødte 4 hundehvalpe. Han ville rigtig gerne hilse på dem men de blev lidt bange fordi han er så stor. Så han tænkte lidt og så blev han stående helt stille indtil en af dem turde komme hen. Og i løbet af ingen tid stod alle 4 små hvalpe der. Og Egon stod bare og stod og åd det råt, de kravlede rundt på ham og op i hovedet og slikke og han vold-nød det bare så meget :lun:

 

Bagefter var han gået hjem med et saligt smil, erjmen altså, hvor kær kan man være? Benny syntes ikke helt at forstå det magiske i hvalpe - der er jo damer i løbetid?

 

:lun: Verdens allerste dygtigste Egon!!

Link til indlæg
Del på andre sites

ihh sikke en skøn reaktion! Hvor er han god

Kunne også godt tænke mig min kunne lide hvalpe, bare lidt - men nej de er trælse er de :fornaermet:

 

Ja han er super god :lun: Og sej. Fuuuck hvor han trækker igennem, det er virkelig optur. Kørte 7km med dem i dag, i går tog manden den rute, og Egon giver den altså gas. I dag så vi 2 då-rådyr (jeg ved altså ikke hvad de hedder) og dem så Benny også, ihhh kan vi ikke nok løbe dén vej?? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er super god :lun: Og sej. Fuuuck hvor han trækker igennem, det er virkelig optur. Kørte 7km med dem i dag, i går tog manden den rute, og Egon giver den altså gas. I dag så vi 2 då-rådyr (jeg ved altså ikke hvad de hedder) og dem så Benny også, ihhh kan vi ikke nok løbe dén vej?? :lol:

 

lidt off road er vel altid okay? :blink: Lidt morskab skal den lille hund vil have på turen... Og gætter på to rådyr ville fungere som alletiders hare :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er hjemme, lang tur, nu er vi trætte!

 

Har SÅ meget optur på over den ferie, vi har lært sindssygt meget, både om løb og om slæde (pasning af den og hvad man gør til det ene og andet), og meget meget optur så har vi købt 2 nye trækseler som sidder som smurt på hundene, især Egon har det godt nok været svært at finde den helt rigtige sele til :5up:

 

Det vigtigste jeg har lært, er sgu at vi slet ikke er så dårlige til alt det træk! Mine hunde er faktisk ret dygtige og de ting vi kæmper med, kæmper alle sgu med. Men når man er ude og køre med alle dem som har gjort det i 20 år, som kører på et vant sted osv, så er det svært at se at andres hunde faktisk også gør ting "forkert" i kampens hede.

 

 

Har uendelig optur over Egon, han er bare SEJ og det er så tydeligt at han har det rigtig, rigtig godt. Han har meget mere taget føringen foran slæden og givet Benny små kommandoer, så Benny også lærte en hel masse. De er helt fuldstændigt stoppet med at bytte plads (Benny har gjort lidt i det :rolleyes:) og det tror jeg især skyldes Egon, selvom vi selvfølgelig har hjulpet til. Eller hvordan man nu kan sige det.

 

Og så var det fedt at møde Bennys 4 brødre, 2 søstre + hans mor og far! Ved ikke om alle har det sådan, men selvom alle de andre 'hvalpe' var rigtig rigtig dejlige, føler jeg virkelig at vi har været de allerheldigste med lige præcis vores hund :engel:

 

Ja og så er hans mor altså fanme sej. Bittelille og helt vildt rå til det træk halløj :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...