Hop til indhold

Kiropraktor - Midtsjælland

ANGI
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg jo en dyrlæge som jeg stoler helt og aldeles på. Da jeg i foråret sagde til hende: jeg tror jeg vil ringe og få en tid hos Charlotte frigast igen, svarede hun: jaeh, (pause) ellers er der jo Thomas Ingvorsen på Højelse dyreklinik,.. og den forstod jeg godt!.

En behandling hos Charlotte tager under en halv time incl. ventetid hvor nålene skal arbejde sig ud, mod en time hos Thomas (han bruger ikke akupunktur). Han føler hver en muskel igennem og virker meget kompetent og grundig. Jeg ved ikke præcis hvilke uddannelser han har, men han fortalte mig at Shandie ville have bedst af at få et kornfrit foder, så den lugter lidt af at han også kender lidt til det alternative.

.... Og så har han en engels tålmodighed. Min tossede hvalp syntes jo det er en fest at komme til dyrlæge men gider selvfølgelig ikke at stå stille, for det er langt sjovere at kravle op på skulderen og give møsser i øret. Thailo var der en enkelt gang og stressede op fordi han var bange og begge hunde blev lokket til samarbejde med godbidder og selv efter en time så jeg ingen tegn på at Thomas var ved at blive irriteret. Jeg har ikke noget dårligt at sige om Charlotte, men kommer aldrig tilbage til hende igen så længe jeg kan vælge Thomas.

Kiropraktik - smaadyrsklinikken.dk

--------------------------------------------------------------------------------------------

Lige en sidebemærkning ang. det billede der hænger i baggrunden (øverst til venstre). Det tog mig 3 besøg før jeg kunne se hvad det var. Indtil da kunne jeg kun se noget der lignede en løvehoved kanin uden øjne, taget af en person der syntes at ørerne ikke skulle med, men jeg ville ikke være bekendt at spørge. :genert: Nu har jeg endelig fundet ud af at det er en perserkat. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man få tid hos ham uden ens hund først ska røntgenfotograferes?

Hils Rikke fra mig :-)

Jeg ved det helt ærligt ikke:genert: Og det skal jeg gøre:-D

Ham Thomas lyder da interessant. Og Højelse burde være nemmere at komme til for mig. Ellers er jeg også begyndt at bruge Lone "The Touch" (altså vi har været afsted en gang hehe), men så snakker vi ikke længere midtsjælland

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man få tid hos ham uden ens hund først ska røntgenfotograferes?

Nu ved jeg godt at det er en anden du spørger til, men jeg har ikke fået taget billeder af mine hunde, for at Thomas kunne behandle dem.

Ham Thomas lyder da interessant. Og Højelse burde være nemmere at komme til for mig. Ellers er jeg også begyndt at bruge Lone "The Touch" (altså vi har været afsted en gang hehe), men så snakker vi ikke længere midtsjælland

Det er ikke samme metoder de bruger, ellers er Thomas et drys. :lol: Lones behandling tager ikke et kvarter.

Hvad koster det at komme hos Thomas??

Åh, jeg mener jeg gav knap 1000,- første gang og knap 900,- efterfølgende. Det lyder måske dyrt, men konsultationen tager en time.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg godt at det er en anden du spørger til, men jeg har ikke fået taget billeder af mine hunde, for at Thomas kunne behandle dem.

Det har jeg heller ikke, jeg spørger pga. stedet Sune arbejder, det er en flok dyrlæger med en ortopæd i spidsen, som overfor mig ikke har lagt skjul på hvad han mener om kiropraktik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg heller ikke, jeg spørger pga. stedet Sune arbejder, det er en flok dyrlæger med en ortopæd i spidsen, som overfor mig ikke har lagt skjul på hvad han mener om kiropraktik.

Det er jo også konkurrerende virksomhed. :blink: De må have det sjovt sammen på den arbejdsplads hva'?. Tænk at have en kollega man mener kun hjælper patienterne ved at lette deres pegnepung.

Link til indlæg
Del på andre sites