Gittemus Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 har i nogle gode råd til bøger om hvalpene 1. år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 30, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2013 Hvalpen af Lone greva :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Januar 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2013 Hvalpen af Lone greva :5up: Tjekker den lige ud........ Merci :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Januar 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2013 Så er man lige så heldig at den er på tilbud:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 jeg ved godt det nok ikke lige er sådan en du mener , men jeg har en bog der hedder hundens 1 år , (fra min 1 hund ) hvor man selv skriver det meste - sjove historier - billeder - vægt og størrelse , den er nu sjov at sidde og se i bagefter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Fra hvalp til hund. Den var jeg i hvert fald stor fan af, da jeg selv fik hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Tjekker den lige ud........ Merci :slem: så er der weekend læsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 jeg ved godt det nok ikke lige er sådan en du mener , men jeg har en bog der hedder hundens 1 år , (fra min 1 hund ) hvor man selv skriver det meste - sjove historier - billeder - vægt og størrelse , den er nu sjov at sidde og se i bagefter. Det kunne jeg da godt forestille mig. Der er en masse gode historier gemt i sådan en hunde vaps. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Fra hvalp til hund. Den var jeg i hvert fald stor fan af, da jeg selv fik hvalp Det kan være at det så er den næste bog som jeg skal kaste mig over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Enig, fra Hvalp til Hund er også BOGEN herhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Enig, fra Hvalp til Hund er også BOGEN herhjemme det lyder bestemt, som om at den også skal læses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 det lyder bestemt, som om at den også skal læses Bestemt....de kan jo lånes på biblioteket, så kan man finde ud af om man vil købe den efterfølgende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts